19 Mayıs 2008 Pazartesi

Telekom'da Finale 1 Var

Maçın ilk yarısını izledim, bir de son 5 dakikasını.. İlk çeyrek kafa kafaya gitti, Beşiktaş Cola Turka Drobnjak ile, Telekom ise Dudley ile oyuna tutundu. İkinci çeyrekte ise Shumpert çıktı meydane, her şutu birbirinden merdane. Aldı götürdü oyunu, Drobnjak ve Apodaca da oyuna eşlik etti, fark oldu 15 sayı. İlk yarı 12 sayı ile bitince ve sahadaki durumları düşününce, aldı dedim Beşiktaş Cola Turka.

İlk yarıda Telekom adına El-Amin'in oyuna hiç girmemiş olması ve kaçan boş şutlar fazlasıyla büyük bir handikaptı. Ve 12 farkın en büyük izahı da buydu zaten. İkinci yarıyı izleyemdim, son 5 dakika kala skoru gördüm 66-66 idi. 70-70 iken El-Amin'in bir adım geri çekilerek attığı üçlük öldürücü darbe niyetine iniverdi Beşiktaş Cola Turka'nın böğrüne. Bir de ne göreyim, El-Amin toplam sayı 19.. Of of of.. Ufak bir hesap yapıyorum kafamda, Beşiktaş Cola Turka ikinci yarıda sadece 22 sayı atabilmiş daha. Haliyle alıveriyor maçı Telekom. Finale bir adım daha yaklaşıyor.

Beşiktaş Cola Turka cephesinde ise bir maç daha kaybedilirse sezonun sonuna gelmiş olma stresi, artı bir de Kaya'nın düşünüdürücü boyutlardaki düşük performansı kalıveriyor. Sezon başında dinamo gibi çalışan bir çocuğun aklını, başka bir dinamo (!) ne kadar çelebilir? İşte bu kadar çelebilir.

O düzelmezse işler zor. Neyse ki Drobnjak iki maçtır beklenti üstü oynuyor da fazla sırıtmıyor orası. Ya o da oynamazsa?

Henüz Yorum Yapılmamış