21 Haziran 2008 Cumartesi

Hayal Kurmak Bedava Nasılsa

Şöyle bol fantezili bir hayal kursam diyorum. Hazır Barcelona Navarro'yu yeniden kadrosuna katmışken, hazır Pepe Sanchez ile yollar ayrılmışken, hazır Solomon'un kellesi Uslu & Tanjevic tarafından kesilmişken.. Yapıversek ya bir Fenerbahçe Ülker & Pepe Sanchez evliliği. Olmaz mı?

Tanjevic ile yaptığım röportaj sırasında bir sürü konuya değinmiştik röportaj dışı, Pepe Sanchez de bu konu başlıklarından biriydi. Ondan övgüyle bahsetmişti. Ahhh ahhh çekerek hatta.

Böyle bir konuşma yapmış olmamız biraz olsun umutlandırıyor beni Pepe Sanchez konusunda ama aynı röportaj sırasında konuşulan binbir konudan biri de Air Avellino takımıydı. Avellino'nun bu yılki yükselişinden, kadrosunda hiç bir yıldız olmamasına rağmen yarattıkları acayip takımdan da yine gözleri parlayarak bahsetmişti kendisi. Hani şu 1,65'lik Marques Green ve Devin Smith'in takımı olan Avellino. Hani şu basının F.Bahçe Ülker ilgileniyor diye yazdığı iki adamın takımı olan Avellino.

Röportajdan yola çıkıp bir umutlanma hissine kapılacaksam hangi seçenek için kapılmalıyım ki acaba? Ben ilk kısım için kullanıyorum umutlanma hakkımı. Madam hayal benim hayalim, seçimi de ben yaparım. Kimse karışamaz..:)

Henüz Yorum Yapılmamış