5 Temmuz 2008 Cumartesi

Kahpesin Be Hayat

Sivas maçının ikinci yarısına bakayım diye açtım TV'yi, altyazıyı gördüm. Önce bir şok oldum, yok canım dedim kendi kendime. Sonra bilgisayarın başına oturup siteleri kurcaladım. Yine de inanamadım, belki de inanmak istemedim.

Daha 1-2 hafta önce tribünde havalara uçan, Milli Takım'ın yazdığı destanlarda bir amigo gibi kenardan desteğini veren bu koca yürekli adam aramızdan ayrılmış olamazdı. Onun gibi temiz adamları özlediğimiz futbol camiasında, tam bulduk derken bize bunu yapamazdı. Kalp krizi ama işte. Dinlemiyor yaş, dil, din, ırk. 52 yaşında taş gibi adamı götürüyor bir anda aramızdan.

Kahpesin be hayat vallahi billahi kahpesin. Bir o kadar da boşsun. Bir o kadar da fanisin. Bir o kadar da umursamaya değmezsin. Hoş biz 2 gün sonra yine bu dediklerimizi unutup dünyevi dertlerin peşinden koşacağız, otu boku kendimize dert edeceğiz ama cidden çok boşsun.

Mekanın cennet olsun Hasan Doğan. Toprağın bol olsun. :(

Henüz Yorum Yapılmamış