1 Temmuz 2008 Salı

Buyrun Buradan Yakın

En başından başlayalım şu hikayeye. Murat Özyer iki sezondur G.Saray Cafe Crown takımının başında ama oynattığı basketbolu beğenmeyen, hocalığını yetersiz görenler, içten içten gitmesini isteyenler oldukça fazla. Yönetimden de bu fikirde olanlar var. En başta da Ahmet Dedehayır. Yani G.Saray Basketbol Şube Sorumlusu.

En doğal hakları olarak Murat Özyer'le yola devam etmek istemediklerini açıkladılar. Babalarının oğlu değildi ya sonuçta. Göbekleri de beraber kesilmemişti.

Ama kazın ayağı öyle değildi. Takımın mevcut ve halen de kontratlı sponsoru olan Cafe Crown yani Ülker grubu dedi ki; ''Yok yaa, olmaz öyle şey. Murat Hoca duracak takımın başında. Yoksa keserim parayı.'' G.Saray önce allem etti sonra kallem etti ve en sonunda sağlam bir gider koydular Ülker'e. ''Ne haliniz varsa görün yahu'' dediler. ''Tazminatı da neyse veririz, bozuyoruz sponsorluğu'' diye kükrediler. Bu da normal. En doğal hakları. Tazminatı ödedikten sonra no problem.

Hemen yeni sponsor olarak Türk Telekom'u gözlerine kestirdiler. Bir teklif sundular ve birleşme modeli önerdiler. Günlerce basını meşgul eden bu konu sonuca ulaşmayınca bu sefer dımdızlak ortada kaldılar. Tabii bu sırada Murat Özyer'in yerine Erman Kunter ile anlaşıldı çoktan. Ama Telekom birleşmesi olursa belki de Ercüment Sunter olacaktı koç. O yüzden Kunter'e ''Bekle'' dediler. Bekledi. Sonra baktı ki olacak gibi değil. Vazgeçti. ''Gelmiyorum'' dedi. Haklıydı.

Bütün kapılar kapandı mı G.Saray için. Kaldılar mı yine Ülker grubuna, kaldılar mı yine Murat Özyer'e. El mecbur ''Aynen devam'' kararı aldılar. Ama Murat Özyer bu sırada bir diğer Ülker sponsorluğundaki takım ile Beşiktaş Cola Turka ile görüşmüş, hatta prensipte de anlaşmıştı. Acil görüşmeye çağırdılar. ''Biz sana güveniyoruz'' dediler. Çünkü demek zorundaydılar. Çünkü başka şansları yoktu.

Hadi onları anladık. Ya sana ne demeli Murat Özyer. Kapı dışarı edildiğin yere, hiç bir şey yokmuş gibi nasıl ''He'' deyiverdin? Nasıl da gidip sözleşme imzaladın? Maaş mı arttı acaba? Muhtemel. Ama yine de değer mi? Bence değmez. Karakteriyle, insanlığıyla her zaman 100 üzerinden 100 vereceğim adamın notunu sözlülerle düşürme yoluna gidebilirim artık. Hoşuma gitmedi bu davranışı çünkü.

Uzun lafın kısası, koyulan giderin arkasında durulmadı, kapı dışarı edişler çok da tutarlı olmadı, tükürülenler şapır şupur yalandı, her türlü yakışıksız davranış sineye çekildi, karakter kişilik falan yalan oldu, Ülker masaya yumruğunu vurdu. Herkes sus pus oldu.

Her tarafı yamalı bir bohça misali yeni sezona giriyor G.Saray Cafe Crown. Hoca - Yönetim - Sponsor üçgeninde her türlü entrika mevcut artık. E peki olan kime oluyor?

Taraftara oluyor. Her zaman olduğu gibi.

5 Yorum Yapılmış:

nebuchadnezzar dedi ki...

ne desek bilemiyum satırlarında herşeyi züper anlatmışsın.. ama burası türkiye burası sermayenin anavatanı:D ee adam gelcek derse o da onları dinliyorsa yapılacak birşey yok bence.... ee artık nasıl bir basketbol izliyeceğiz bir züpriz beklemek gerekiyor

Adsız dedi ki...

Ayıptır! Gs ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum!

Yiğit Koçoğlu

Adsız dedi ki...

Bu yazına katılmıyorum, Özelliklede Muratın Hocanın taraftarın geneli tarafından sevilmediği palavrasını, geniş çaplı anket filan mı yaptırdın?

saLsa dedi ki...

Taraftar sevmiyor onu demedim ki,yazıyı dikkatli okumanı isterim.. Taraftar kulüp içerisinden geldiği için onu çok seviyor. Ama teknik taktik bakımdan yetersiz buluyor, oynattığı basketbolu beğenmiyor. Gerçekten kulübün içerisinden geldiği için de ona karşı çok acımasız olamıyorlar. Yoksa sevmemek gibi bir şey yok. Yazmadım öyle bir şey.

Adsız dedi ki...

Ahmet Dedehayir bence Canaydin torpili olmasaydi su olaylardan sonra aciga alinirdi GS yonetimi tarafindan.Yerine baska biri gelirdi.

Basket bransi yillar sonra bir sponsor kazanmis, en azindan 3-5 transfer yapacak para veriyorlar.
Sen tut onlarla arani boz.Madem bozdun, git daha iyisini bul kolaysa.Istedigin nedir gene play-out oynamak mi?

Eline gecen ne?
Don baba donelim , ayni yere gelelim.

Canaydin kendi gitti, biraktigi 2-3 yoneticisi de ayni onun tarzindan ne diyelim