13 Temmuz 2008 Pazar

Ersan 'Barça' Dedi

Ersan Ilyasova, Bucks yetkililerinin kendisine ilgisiz davranması nedeniyle Barça'da kalmaya karar verdi. Bunu da 'Yüreğimi değil, mantığımı dinledim' sözüyle açıkladı. Yüreğinin götürdüğü yere gitme ihtimali hiç yok mu peki?

Var. Çünkü sözleşmesinde 'NBA'den teklif alırsa gidebilir' maddesi var.

2 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

Hocam biliyorum NBA farkli bir alan ama eminim cevap verebilecek NBA bilgin vardir.Sanirim Mehmet Okur'un sozlesmesi bu sene bitiyor?Ozellikle son senesinden sonra Mehmet Okur'un form grafigi dustu diye dusunuyorum.
Sence Mehmet Okur yine iyi bir takimla kontrat yapabilir mi yoksa
artik yavas yavas Avrupa'ya mi bakacaktir?

biliyorum konuyla alakasiz ama cevap verirsen sevinirim.

saLsa dedi ki...

Memo 6 yıllık sözleşme imzalmıştı Utah ile. 2009-10 sezonundan sonra yani takriben 2010 yazında sözleşmesi bitmiş olacak. Bence Mehmet Okur Avrupa'ya gelmez bir kaç yıl daha, en azından bir kaç alt level takımda daha oynar NBA'de, sonra belki döner. 31 yaşında sözleşmesi bitecek, 2 yıl daha başka bir takımda oynasa, 33 gibi dönebilir Avrupa'ya.

Gerçi belli olmaz, sağlam bir para veren olursa çıkar gelir, kimbilir.. Benim tahminim sözleşmesinden sonra da bir 2 sene NBA'de oynayacağı yönünde..