13 Temmuz 2008 Pazar

Four Four Two - Temmuz

Kitaplar için, filmler için 'başyapıt' kelimesi kullanılır. Dergiler için ne kullanılır bulamadım ama 4-4-2'nin Temmuz sayısını ne yapıp edip mutlaka okuyun derim. Bugün havuz başında geçirilecek bir gün vardı önümde, girdim dergiciye ne var ne yok diye bakmaya. Gözüme çarptı aldım. İyiki de aldım. Resmen satır satır okudum dergiyi.

Euro 2008'in ardından hiç bir yerde bulunmayacak resimler, Euro 2008 ödülleri, köşe bucak dip notlar, Avrupa Şampiyonası tarihindeki geri dönüşler (Bizim gibisi yok, hiç merak etmeyin), fevkalade bir Alex Ferguson yazısı, Rusya Ligi incelemesi, Fabio Capello röportajı, bizim kendi ligimizden verilen trajik küme düşme örnekleri ve daha nicesi. Hepsinden önemlisi de bu konuları yazarken kullanılan üslup. Adamı zorla kendisini okumak zorunda bırakıyor. Okuyucuyu sıkmıyor, ilginç dip notlar veriyor, keyifli bir tarzda yazıldığından yüzünüzde gülümseme oluşturuyor.

Benden size tavsiye, bakmadan geçmeyin.

Henüz Yorum Yapılmamış