12 Temmuz 2008 Cumartesi

Meçhul Takım

Meçhul şarkıcı vardı benim ilköğretim çağlarımda. O zamanın en popüler iki kanalı Star ve Kral'da 'Garibim' şarkısıyla günde minimum 10-15 kez dönerdi. Gerçekten de meçhuldü ama. Şimdiki gibi yırtık dondan çıkabilme yeteneğine sahip bir magazin sektörü de henüz oluşmamış olduğundan, epey bir süre o meçhul halini korudu. Sonradan öğrendik ki Erhan Güleryüz'müş. Meçhul halinden sonra gidip Ayna grubunu kurdu falan filan..

Nereden geldi şimdi bu aklıma? Yahu Euroleague'in resmi sitesine göz gezdiriyordum demin, kesinleşen 08-09 sezonu transferlerini falan yazdıkları bir sayfa yapmışlar. Her takımın gelenleri, gidenleri, yeni sezondaki kadroları yavaş yavaş belirginleşmiş. Bir takım hariç. Sizce kim olabilir?

Bu kadar gizemli olmanın, taraftarı, basketbolseverleri bu kadar kendilerinden soyutlamanın ne anlamı var derseniz, bu soruya bir yanıtım yok. Garip bir tutum ama ben alıştım. Bekleyeceğiz, göreceğiz. Yeni sezona dair tek bildiğim şey, geçen yıl Alpella'ya kiralanan Serhat Çetin'in F.Bahçe Ülker formasıyla idmanlara çıkacağı. Akıbeti ne olur, ona yine Tanjevic karar verecek. Bir de klasik Marques Green ve Devin Smith isimlerinin meze olduğu bir transfer söylentisi var işte. Zaten o iki adamın da adı Avellino kadrosunda gözükmüyor verdiğim linkte, bilmem onu da farkettiniz mi? Bu iki adam gelir, Solomon ve White gider. En olası senaryo bu oluyor şu ortamda. Bir de Uslu'nun açıklamalarını düşününce, daha da bir artıyor gerçekleşme şansı.

Henüz Yorum Yapılmamış