14 Temmuz 2008 Pazartesi

Mack Konya'da, DVD'lere Dikkat

Selçuk Üniversitesi Edmund Saunders'ın ardından bir yabancı oyuncu transferi daha gerçekleştirdi. Monty Mack. Daha önce 2003-04 sezonunda Türk Telekom forması giyen ve oldukça da yüksek ortalamalarla skor üreten Mack, geçen yılı CEZ Nymbruk takımında geçirdi.

Yalnız kendisi hakkında ilginç bir haber okumuştum zamanında. Aklımda kalmış. Aradım buldum. 2000 yılında toplam 160 $ tutarındaki 7 DVD'yi çalarken yakalanmıştı Mack. İlginç bir dip not olarak hafızalarda kalsın bakalım.

Haberin orjinalini buradan okuyabilirsiniz.

1 Yorum Var:

Sheed dedi ki...

bu detay güzelmiş..

filmleri çok merak ettim aslında.. araştırdım da ama basına sızmamış..

zorunda kalmadıkça pas vermeyen kevin braswell'a göre çok daha yararlı olur, telekom'dan hatırladığım kadarıyla..