28 Temmuz 2008 Pazartesi

Ne Ağız Varmış Ulan Bende

Aga yok böyle şey ya. Daha 15 gün önce oturduk yok şöyle güzel dergi, yok böyle güzel dergi, yok acayip keyif aldım, yok mutlaka okuyun vs vs. dedik. Şimdi kalkıp olana bakın. Takip ettiğim blogların birinden aldığım habere ister istemez şöyle derin bir oha çektim.

Harbiden ne ağız varmış bende.

2 Yorum Yapılmış:

Santra dedi ki...

Selamlar saLsa,

Öncelikle blogumu takip ettiğini bilmek sevindirici. Birşeyleri kendim yazıp, kendim okumadığımı bilmiş oluyorum en azından. Senin de blogunu hemen hemen açtığından bu yana -batug forumlarında gördükten sonra- takip ediyorum. Çok iyi gidiyorsun, başarılarının devamını dilerim. Artık TBL'de ne olup ne bitmiş diye sadece bu siteye bakıyorum, fazlasıyla da yetiyor. Fazla konuştum susayım en iyisi.. Aynı çizginde devam etmen dileğiyle.. :)

Four Four Two olayına gelelim. Ben de takip ettiğim bir forumda gördüm haberini ve aynen senin gibi şok oldum. Özellikle Coşkun Çelik'in ardından Banu Yelkovan'ın da gitmesi kötü oldu. Blogda da yazdığım gibi ben ayrı bir proje başlatacaklarını düşünüyorum bir süre sonra. Ama bu projenin başlaması ne kadar zaman alır ve biz futbolseverler o zamana kadar ne okuruz, belirsiz.

Saygılar,

Santra.

saLsa dedi ki...

Bu blog işinin en keyifli tarafı gelen yorumları okumak zaten.. Hem yazdıklarının okunduğunu görüyorsun, hem 3-5 muhabbet ediyorsun, pek bir güzel oluyor..

Senin blog da gayet yolunda gidiyor..

Takipteyiz..

İyi bloglamalar..

saLsa