1 Temmuz 2008 Salı

Umut Gönül mü? O Kim?

Fotoğraftaki beyefendi Beşiktaş Basketbol Şubesi sorumlusu Şeref Yalçın. Dün şubeyle ilgili üç beş kelam etmiş. Keşke etmeseymiş.

Bayan ve erkek takımlarına yapılan transferleri açıklarken, Telekom'dan şunu şunu aldık, oradan bunu bunu aldık, bir de TTNet Beykoz'dan Umut Gönül'ü aldık diye açıklama yapmış. Resmi sitede, orada burada her yerde haber yayınlanmış. Copy paste yapmadan önce haberi okuyan siteler bu küçük gibi gözüken ama aslında büyük hatayı düzeltmişler ve Umut Görür olarak girmişler haberi. Ama ne resmi sitede, ne Şeref Yalçın'ın dilinde, ne de çoğu haber sitesinde düzgün yer almadı bu haber.

Şeref Yalçın, ki Beşiktaş'ta basketbol şubesinin en tepesindeki adam, transfer ettikleri oyuncunun adını bilmiyorsa, o şubede işler artık kötü gitmekten çıkıp komik bir hal almaya başlamıştır demektir.

6 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

Asıl sen bu yazıyı yazarak komik bir hal almış durumdasın, Seref Yalcın oyuncunun adını bilmeme gibi bir durum olamaz her ne kadar basketbol taraftarlıgı bir ozgun bir hal almasa da senin gibi futboldan gelmiş taraftarlar da işte kucuk bir acık buldu mu hemen ustune gidip daha sonra eline yuzune bulaştırıyorlar. Butun basın da yazılan haberler Resmi siteden alıntıdır. Resmi sitede ki arkadaşın buyuk bi ihtimal bu acıklamaları telefondan aldıgı için Gorur u Gonul diye anlamıştır. Senin gibi arkadaşlar da işte bu hatayı Seref Yalcın a yukletip kendilerin komik bir hal almasını saglamıştır.

saLsa dedi ki...

Valla Şeref Yalçın'ın açıklamaları sırasında karşısında olan gazeteci arkadaşlarımdan birisinden öğrendim ben Şeref Yalçın'ın bizzat Umut Gönül dediğini.

Ayrıca benim futboldan geldiğimi nereden çıkardın çok merak ettim. Hani yıllardır basketbol yazıyorum ediyorum da, bilmediğim bir yanım varsa sayende ben de öğrenirim.

Adsız dedi ki...

Karşısında olan gazeteci arkadaşlarından mı ?? acaba ogrendigin kişinin ismini ogrenebilir miyim ??

Boyle bir haber ve soyle bir tabir vermen ;
""Şeref Yalçın, ki Beşiktaş'ta basketbol şubesinin en tepesindeki adam, transfer ettikleri oyuncunun adını bilmiyorsa, o şubede işler artık kötü gitmekten çıkıp komik bir hal almaya başlamıştır demektir.""

Ufak bir hatayı bu kadar ustelemen afedersin ama biraz artniyetli yorum oldugu belli yani. Bugun de resmi siteye girersen Higuain e de Higuen dediklerini goruceksin bunlar tamamen editor hatası.

saLsa dedi ki...

Arkadaşımın adını niye vereyim yahu? Sana ispatlayacak herhangi bir şeyim yok.

Sen sadece Şeref Yalçın'ın dün gerçekten bu açıklamayı yaparken Umut Gönül dediğini bil yeter.

Bir uydurma sözkonusu değil farkındaysan. Öyle olsa dün hemen haberleri görür görmez yazardım bu yazıyı, editör hatası olma ihtimalini ben de düşündüm.

Sonra arkadaşımdan teyit ettirdim ve gerçekten öyle dediğini öğrendim.

Bence sen biraz fazla uzattın. Belki yöneticinin dili sürçmüştür, belki gerçekten tanımıyordur Umut Görür'ü. Bugün basketbolu takip eden bir çok kişi de tanımayabilir Umut Görür'ü.

Adsız dedi ki...

Niye sinirlendin ki arkadaşım, Hararetli ortam yaratmaya gerek yok. Tamm isim de verme peki Seref Yalcın bu acıklamayı nerde yaptıgını soyle yeter ?

Hem bu soruya cevaplaman ne bana bişey kazandırır ne de sana bişey kaybettirir ...

saLsa dedi ki...

Valla sinirlendiğim falan yok gayet rahatım.. Aynı şekilde mesajlaşıyorum senle..

Şeref Yalçın açıklamayı resmi site için yapıyor kulüp binasında.. O sırada şubeye ve haliyle Şeref Yalçın'a yakın olan medya mensubu arkadaşım da tanıklık ediyor muhabbete.. Öyle bir basın toplantısı şeklinde değil ama..

Yeterli midir arkadaşım?