18 Ağustos 2008 Pazartesi

Dördü Bir Yerde

G.Saray Cafe Crown'da bugün gövde gösterisi vardı. Zizic'in ardından transfer edilen 4 yeni yabancı (Graves-Davis, Strickland, Gurovic ve Milojevic) ile sözleşme imzalandı.

Ahmet Dedehayır 'Gelmiş geçmiş en iyi G.Saray kadrosu' diyerek nitelendirmiş bu yılki takımı. Haksız da sayılmaz. En azından yabancılar bakımından oldukça iyiler. Özellikle Gurovic ve Zizic hamleleri pek bir şukela oldu.

Ama ben hala ligde 3+2 kuralı ve Tufan'ın bu son sakatlığı yüzünden zorlanacaklarını düşünüyorum. Erdem, Murat, Cüneyt, Cemal, Polat gibi isimlerin ortalamalarının epey bir üstüne çıkmaları lazım başarı için. Tabii Murat Özyer'in de.:)

2 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

gs takımının geçen sene antremanlarını cok sık sekılde takip ettim takımla bıkac deplasmana bile gittim..
şunu söylemek istiyorum ki koç murat özyer ile bu takjımın basraılı ıolması ımkansızdır... takımdki motivasyon basarının en buyuk pay sahipleri kaptanlar cuneyt erden ve huseyın besoktur..
takımda kesınlıkle bır dısıplın hakim olmuyor ve adil eşit mesafede olamıyor oyunculara...
yine de insallah daha basarılı bi sezon bekliordur gs ı...

blackrobe dedi ki...

dediğin gibi bu oyuncularından ortlamalarının epey bir üstüne cıokması için bu oyuncular güven ve sorumluluk verilmeli ki bu oyunculardan bişeyler beklensinn...
yoksa gecen sene cemale ort 2.5 dak.a verirsen bu yasta bı adamı kaybedersinn...
erdem i bi mac ilk 5 oynatıp adam ıyı performans gösterse de sonra ki 4 mac 3 dak.ça oynatırsan verim alamazsın tabi...

gs li oyuncularla bırebır dıaloglarım oldugu için bu durumdan cok rahatsız olduklarını biliyorum...