8 Ağustos 2008 Cuma

İbo Savaşları

Garip bir duygu olmalı aslında. Düşünsenize, İbo'yu 2006 Dünya Şampiyonası'ndan sonra delice öven, geçen sezonun başında Fenerbahçe Ülker'e geldiği zaman da onu takımda tutan, hatta o askere gidince 'İbo'nun eksikliği..' ile başlayan bir çok cümle kuran Bogdan Tanjevic, şimdi ona kapıları kapatıyor. Evet yaşı başı ilerlemiş (34,5) bir oyuncu İbrahim Kutluay. Ve evet Tanjevic'in 2010 planları kapsamında yer almıyor. Hatta bir de kendi yorumumu koyayım, artık Serhat Çetin vaktinin geldiğini düşünüyorum. Sürekli kafamda 'Yeni İbo' imajında kurduğum Serhat Çetin'e şans verilmeli bence. Ve bu bağlamda ben de Fenerbahçe Ülker'de oynamasını istemem İbo'nun. Ama bu olay bu şekilde olmamalı. Bir açıklama yapılmalı yönetim kanadından ya da Tanjevic tarafından. Denebilir ki 'Mrsic'i tuttuk, bir de İbo'yu tutamazdık' ya da başka bir neden belirtilebilir. Ama en azından bir kelam edilir yani. İnsanlar bilir ki heee bu böyle.

Neyse işin bu kısmı Fenerbahçe yönetimi tarafından her branş için takınılmış 'Gizemlilik' imajına dokunmaya başlıyor, ki bu konu başlı başına bir yazı konusu.

İbrahim Kutluay'ın ilk talibi Dodo olmuştu. Antalya BŞB, ona daha askere gitmeden kontrat önermişti. Reddedildiler. Fenerbahçe Ülker'de oynayacağım dedi çünkü tecrübeli oyuncu. Ama askerden geldi, kulüp onu istemedi. Şimdi ya TBL'de başka bir takım, ya da yeniden Avrupa diyecek İbo. TBL'deki taliplileri her geçen gün artıyor. Önce Kepez Belediyesi, bugün de Pınar Karşıyaka. Hatta öyle kızışmış ki savaş, beraber kahvaltılar eden, yedikleri içtikleri ayrı gitmeyen iki Antalya takımının arası sırf bu yüzden bozulma noktasına gelmiş. Dodo resti çekmiş, 'Vazgeçtik İbo'dan' demiş. Bu savaşı kim kazanır acaba? Ama kafamda kurduğum zaman da Antalya BŞB daha bir uygun gibi geliyor İbo'ya. Hani illa TBL'de bir takım olacaksa orası olabilir gibi. Gerek kadro yapıları, gerek şehirdeki yapılanma, gerek Doğan Hakyemez faktörü. Hepsi İbo için ideal.

6 Yorum Yapılmış:

Sheed dedi ki...

ya fenerbahçe açısından bakacak olursak dediğin gibi rotasyondaki yerini serhat'a verirlerse anlarım da nedense tanjevic serhat'a hakan tarifesi uygulayacakmış gibi geliyor hep bana.. bunu da istemem, ben serhat'ı galatasaray'da izledim ilk olarak, öncesinde de adını duyuyorduk.. o zaman çok beğenmiştim, tek problemi şut gibi gözüküyordu, müthiş guard savunması yapıyordu falan.. ama beklentilerimi tam karşılayamadığını söyleyebilirim.. dış şutu hala güvenilir değil ve çok top kaybı yapıyor..

tanjevic'e sallamadan önce oyuncularımıza da bakmak lazım biraz da yani.. tamam hakan'ı 'bench'te her gördüğümde 2004 yazını hatırlayıp iç çekiyorum ama şut tehdidi olmayan oyun kurucu hangi takımda süre buluyor ki fenerbahçe gibi bi takımda bulsun..

umarım serhat çalışmaya devam eder ve bu eksiklerini kapatır.. rotasyonun da bi parçası olabilir..

murarty dedi ki...

Olmayacağını biliyorum tabii ki de;gerekirse B.Tanjevic gitmeli,İbo geri gelmeli..

saLsa dedi ki...

Tanjevic'e sallamam yav Cem, adamı seviyorum ben. Yani yaptığı tutarsız hareketler var ama seviyorum yani.

Serhat'a gelecek olursak, şutu iyileşti Serhat'ın. Zaten son zamanlarda kendi şutunu yaratma konusunda da ihtisas yaptı Alpella'da. Hatta ondan önce de Karşıyaka'da.

İyi adam, sağlam adam. Hepsinden önemlisi hırslı, yürekli adam. İnşallah şans bulur da oynar. Bir oynasa zaten neler yapacak. Şu Emir kadar White kadar oynasın yeter bana.

Gösterecektir kendini.

hasanerdem dedi ki...

Bizim yönetimi ağzım açık hayretler içerisinde izliyorum. İbrahim'in işi ne Karşıyaka'da ???? Hangi parayla alıcaz, artı 35 yaşında adam için bu kadar masrafa gerek var mı ???? İşimiz zaten zor ligde ama Mehmet Peköz'le daha zor. Allah yardımcımız olsun, Allah başımızdakilere akıl fikir versin... Acilen hemde...

Sheed dedi ki...

yok ben tanjevic'e sallamamak için kendimi zor tutarım da çoğunlukla.. orda da kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum bi nevi.. sen seviyorsun biliyorum, monolog şeklindeydi biraz ilk mesajım sana hitap etmiyordum..

serhat'ı ben de alpella'da son izlediğimde daha hazır görmüştüm, hatta "bu sene fenerbahçe'de de oynardı bu adam, neden geri gönderdiler ki alpella'ya" da dedim, ama yine de üst seviyede bi kez görmek lazım.. ben de çok ümitliyim kendisinden..

M dedi ki...

Acikcasi Fenerbahce Serhat'i kazanacak diye, Ibo'nun Fenerbahce'den ayrilmasini istemiyorum. Degil yeni bir Ibo bir Michael Jordan yetistiriceksek bile Ibrahim'in bu formayla devam etmesini istiyorum. Sari lacivertin bu kadar yakistigi baska bir aktif sporcu yok su anda. Bu adam 95-96'da Van'da Vanspor-Fenerbahce macini tribunden izliyordu.

E tabi Fenerbahce'li diye zarari dokunacak bir ismi klupte tutamazlar ama Ibrahim'in takima zarar verecegine ben inanmiyorum.