13 Ağustos 2008 Çarşamba

İspanya Ligi'nden Haynes

M.A. Selçuk Üniversitesi'nin 4. yabancısı Michael Haynes oldu. Kulüpten yayınlanan basın bülteninde Haynes için 'İspanya Ligi'nde oynayan' ifadesi kullanılmış sadece. Pek sevgili Türk spor sitelerinin hiçbiri de zahmet edip araştırmamış. Kimdir diye bir arattım. İspanya Ligi diyince ACB diye daldım ben tabii direk olaya. Meğer LEB Gold denen kaba tabirle İspanya 2.Lig'inden Cantabria Lobos isimli takımda oynuyormuş. 18 takımlı ligde 12 galibiyet 22 mağlubiyet ile 15. olmuşlar. Sonra dedim ben bu takımı tanıyorum bir yerden. Evet Edmund Saunders'ın takımı.

Gidip Saunders'ın takım arkadaşını da getirmişler. Olur böyle şeyler genelde zaten. Çok da garip karşılanmamalı. Kefil olmuştur Saunders, övmüştür falan. Bir iki de iyi oynadığı maç kasedini seyrettirmişse tamamdır işte. İstatistik falan bulamadım Haynes ile ilgili. Arayamam da zaten. 2 ve 3 oynuyormuş, 2.03 boyundaymış, 1981 doğumluymuş. Yeter bu kadarı. :)

edit: Sağolsun Can bulmuş istatistiklerini Haynes'in. Öpüyorum gadasını.

2 Yorum Yapılmış:

cannksk dedi ki...

http://www.keyhoops.com/asp.net/main.players/card.aspx?player=8063&mode=averages&season=0

siteyi ekle bookmarksa

saLsa dedi ki...

Eyvallah kardeşim..