29 Ağustos 2008 Cuma

Kepez Komple Değişti

Geçen yıl çıktıkları TBL'de gayet başarılı bir sezon geçirip, Play-Off biletini son dönemde yaptıkları beceriksizliklerle kaçıran Kepez Belediyesi bu yıl tamamen değiştirdi kadroyu. Geçen sezonki takımdan tek adam kaldı kadroda. O da Güven Esmer.

Son olarak bugün öğrendim 2 yeni isim daha katmışlar kadroya. Ve transferi tamamlamışlar. Daçka'dan Mesut Ademoğlu ve TTNet Beykoz'dan Erman Büyükbayrak ile anlaşmışlar. Mesut ile 2 hafta önce konuştuğumda 'Birkaç takım var, içlerinden biri olacak' demişti. Kepez olmuş. İnşallah bu yıl kendini gösterir. Geçen yıl talihsiz bir sakatık yaşamış ve sezonu 'kayıp yıl' olarak geçirmişti.

3 Yorum Yapılmış:

antaLyaLı dedi ki...

Geçen sezon kaçan playoff'a bu sene kalıcaz...
Geçen seneki takımın tamamen deyişmesine sevindim,bu sene iş yazmazdı!

massimo dedi ki...

kepez bildiğim kadarıyla ibrahim kutluay'a da teklif yaptı. gazete de baya yüklü bir teklif olduğuda söyleniyordu. bu haberin ayrıntıları nedir hocam. bi bilgin var mı?

saLsa dedi ki...

@massimo

İbo Harun'u Kırmamış başlıklı bir yazı girdim dün, orada anlatmıştım bildiklerimi.

Linki de şu: http://www.salsabasket.net/2008/08/ibo-harunu-krmam.html

Valla dediğin gibi baya ciddi bir rakam teklif ettiler İbo'ya. 1 M'a kadar çıktıklarını biliyorum.

Ama bir şeyler dönüyor işte bu tip olaylarda, sadece para konuşmayabiliyor. Kalkmış İtü'ye gitmiş adam. Karşılığında ne garantisi aldı, aldı mı, almadı mı. Orasını da bekleyeceğiz, bir kaç sene sonra göreceğiz.