15 Ağustos 2008 Cuma

Tufan Ersöz Şoku

Geçen sezonu sakatlıklarla uğraşarak, topu topu 10 maç oynayıp kayıp bir şekilde geçiren Tufan Ersöz bir kez daha sakatlandı. Diz tendonunu yırtan oyuncu bu cumartesi ameliyat olacakmış. Ve en erken sahalara dönme süresi 5 ay denmiş. Anca ligin ikinci yarısına yetişiyor yani.

Üzüldüm, moralim bozuldu. Aradım hemen geçmiş olsun dilemek için.

Kurtaramadı yakasını adam şu sakatlıklardan. Halbuki gayet de iddialıydı bu sezon için.

G.Saray Cafe Crown için de inanılmaz kötü bir haber bu. Hatta şu yazımın önemi bir kat daha arttı şimdi. Murat Özyer'i fazlasıyla zor günler bekliyor. Özellikle ligde.

4 Yorum Yapılmış:

Sheed dedi ki...

ben de çok üzüldüm.. tufan'a bu sezon için çok güvendiğimi biliyorsun, ama üst üste gelen sakatlıklardan sonra nasıl döneceği meçhul.. umarım atlatır.. ben de slam programında izlemiştim, yeni sezon hakkında umutlu konuşmuştu, çok moral bozdu bu..

Adsız dedi ki...

Galatasaray'imizda adettir. Sakatlanmaya musait ne kadar sporcu varsa aliriz kimseye kaptirmayiz.

Bunun yaninda muthis klup doktorlari sayesinde zaten sakatlanan en az 3 ayda duzeliyor, o da yarim yamalak.

Gecmis olsun ne diyelim. alisigiz biz taraftar olarak sakatliklara.

Adsız dedi ki...

Dunku yazim biraz acimasiz olmus:) adamin kendisinin okuyacagindan degil de, gene de duzelteyim; Insallah beklenenden cabuk duzelir, Allah yardimcisi olsun. Galatasaray'in ihtiyaci var Tufan'a.

blackrobe dedi ki...

kendine gecen sezon o kadar da iyi baktı sakatlgıı tam gecmeden özen gösterdi sahalra dönmemeye ama büyük şansızlık...
umarım en kısa sürede döner sahalara...