12 Ağustos 2008 Salı

Yok Artık İnanmıyorum

Bu günleri de gördük ya (gerçi ben tanıklık etmedim ama duymam bile yetti) artık gözüm açık gitmez. TRT-3'te pazar sabahı Litvanya - Arjantin basketbol maçının yorumcusu kimmiş dersiniz? Ömer Üründül.

Bana 'İyi ki pazar günü işim varmış' dedirtecek bundan daha iyi bir gelişme olabilir mi? Artemio Franchi yazmış da oradan öğrendim. Şaka mı yahu bu? Değil tabii ki.

Hatta o kadar gerçek ki, kendisi pazartesi günü de voleybol maçı yorumlamış.

Bu memleketin katetmesi gereken o kadar çok yol var ki daha. Ya da şöyle diyeyim, keşke ben de ucundan kıçından bir yerden gazeteci olsaymışım. Ölene kadar ekmek yermişim bu işten baksanıza. Ya da bir başka şey, hiç umutlanmayın genç yazar & yorumcu adayları. Başka kapıya anam başka kapıya. Dolu burası.

''Litvanya'nın kolektif oyunu Arjantin'i devirdi. Arjantin bloklar arası dengeyi sağlayamadığından ve günümüz çağdaş futbolunun (ay pardon basketbolunun) gereklerini yerine getiremeyince ve bir de bloklar arası (yok blok başka bir şeydi galiba) pas trafiğini Litvanya kadar başarılı yapamayınca ilk günü yenilgiyle kapadı.'' falan mı demiştir acaba kendisi. Demişse iyi demiş. Doğru demiştir. Mutlaka bir bildiği vardır.

Saygı duyuyoruz efendim. Elden başka ne gelir.

3 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

Aslında maç boyunca kötü yorum yapmadı. Anlatmak istediği şeyleri basit bir şekilde anlatmak istedi. Ama diğer anlatıcı arjantin ve litvanya maçından çok şey beklemiş olmalı ki tuğlalar havada uçtukça vah tüh gibi yorumlarda bulundular.

Sheed dedi ki...

gökhan özer ile birlikte bi sabri ugan-ilker yasin ikilisi kadar öldürücü olabildikleri söyleniyor ormanda..

topla yürüme hatası eheh.. avni küpeli'nin öğrencisi ne de olsa..

Adsız dedi ki...

Selamlar Anılcım,

Ben bu adamdan inanki nefret ediyorum.Aynı senin gibi bende Arj - Ltv. Macında gördüm ve inanırmısın maçı izlemedim.One abi öle; bu adam ne anlar basketboldan; furboldan ne anlıyor ki basketbol da yorum yapiyor? Başka adam mı kalmadı? Bir de 2 3 kelimesi var; defans blokları; 'Kollektif' ahahah başka bişi bildigi yok sadece gördüklerini söleyen bir adam.Yani sokaktan geçen bir adamdan farkı yok! Cok sinir bozucu karşılıyor sana sonuna kadar hak veriyorum.

Saygılar, sevgiler

Sinan :)