9 Eylül 2008 Salı

Antalya Yine Mağlup

Antalya'da düzenlenen Rixos International Basketball Cup bugün oynanan maçlarla sona erdi. Ukrayna ekibi Odessa, Alman takımı Braunschweig'i 80-72 yenerek oynadığı 3 maçı da kazanarak şampiyonluğa ulaştı.

Evsahibi Antalya BŞB ise hazırlık süresinde bir kez daha karşı karşıya geldiği D.Bank Skyliners'a 74-68'lik skorla yine mağlup oldu. Antalya ekibinde sayı dağılımı şöyle oluşmuş:
M.Kemal 3, Douthit 6, Green 9, King 8, Melvin 15, Ümit 0, Hadi 8, Nedim 8, Can 8, Cemal 3

Antalya BŞB maçını NTVSpor canlı yayınladı ama şirkette olduğumuzdan kaçırdık, izleyemedik. Gece tekrarı olacak saat 03:00'te. İzlerim belki. Ümit Türkoğlu'ndaki düşük performans ise 4 maç oldu hala devam ediyor.

2 Yorum Yapılmış:

Sheed dedi ki...

ben hala fotoğraftayım.. ne yapıyor bu adam, nereye bakıyor?

Doğuş dedi ki...

ben seyrettim abi biraz maçı. Antalya ilk çeyrekte oldukça iyi oynadı , önde götürdüler baya. Biraz da extra attılar gerçi Melvin falan. Bu arada Douthit'in 6 sayıda kalması ilginç , ilk çeyrekte buldu sanırım o sayılarıda tam hatırlamamkla birlikte. 2 faul falanda aldı gerçi ilk çeyrekte. Skyliners'ta da Roller farkı ortaya çıktı , sahadaki tek hazır oyuncu Roller'di bana göre. Malum Almanya kampındaydı. Bu arada Antalya ikili oyunları hiç savunamadı. Ve 2. çeyrekte çok fazla skor sıkıntısı çekti.