27 Eylül 2008 Cumartesi

Burak Çıdamal



Burak Çıdamal. Belki kendisini tanırsınız, belki adını dahi duymadınız. SkyTürk'de basketbol maçlarında yaptığı muhteşem röportajlarla tanıyorum ben kendisini. Banvit TÜBAD Turnuvası'nda da özellikle yabancı oyuncularla yaptığı röportajlarla öne çıktı. :) Adama öyle bir İngilizce ile soru soruyor ki, oyuncu önce 'eee ne demeye çalıştı bu' diye bir bakıyor, kilitleniyor, sonra soruda geçen bazı kelimeleri kafasında birleştirip, uygun bir cevap veriyor. Bizim Burak Çıdamal da o cevabı, lambur lumbur çevirerek, alakasız bir biçimde izleyiciye Türkçe olarak naklediyor. Ve hiç bir zaman ikinci bir soru sormuyor. Röportajın verdiği bilgi sıfır. Yanyana bir kare yakalamaktan başka bir işe yaramıyor ne yazık ki. Eğer izlediyseniz maçları Douthit, Karasev, King, Crispin ile yapılan röportajları mutlaka hatırlayacaksınızdır. Hele Douthit'in o olayları çözmeye çalışan bakışları gerçekten pek bir hoştu.

SkyTürk daha çok maç yayınlar, siz de eğer hiç dikkat etmediyseniz kendisine, bundan sonra bolca dikkat edersiniz.

Yukarıdaki videoda ise Burak Çıdamal'ın geçen sezon öncesinde oynanan Opel Türkiye Kupası maçlarından birinde yaptığı efsane Yunus Çankaya röportajı var. Yaptığı hatanın ardından verdiği mimiklere ve girdiği triplere bir bakın hele.

Seviyoruz seni Burak Çıdamal, iyi ki varsın. :)

13 Yorum Yapılmış:

dejavu_c dedi ki...

Ankara'daki röportajı bu,arşivlerde yerini almıştır.

Yunus Çankaya diyerek düzeltmesinden sonra verdiği ''sıçtık ulan kahretsin '' tepkisi harika.=)

Basket Europe dedi ki...

he he, harbi aynen öyle demiş. " Sıçtık"

Cenky dedi ki...

Muhteşem bir abimizmiş hakkaten, şimdiden bu parkelerin efsanesi ilan ediyorum ben kendi çapımda. Sen de çok yaşa Anıl kardeş.

# 21 dedi ki...

Seviyoruzmuş ... Ne seveceğiz be ... Bir halttan haberi olmayan adamlar sağda solda iş yapıyor , sayısız basketbol emekçisi kepenk kapatıyor.

Na-mevcut adaletin parkedeki simgesi Burak Çıdamal'a benden selam olsun.

# 21

UykuLu dedi ki...

Komik bir sahneymiş.Hele hata yaptığını anlayınca... :)

burakcidamal dedi ki...

arkadaşlar yorumlarınızı takip ediyorum. Öncelikle teşekkür ederim. Ancak bilmediğiniz bazı şeyler var ben ilk okul 1'den beri ingilzce okudum ve üniversitemde tamamen İngilizce Eğitim veren bir okuldu. İkinci olarak profesyonel olarak basketbol oynadım ve bilmeme gibi bir durumum olamaz:)

Son olarak eklemek istediğim bomba bi görüntü bulmuş salsa arkadaş o benim ilk röportajımdı yanlış bilgilendirme ve heyecendan yapılmış bir hatayd.

Hepinize saygılar
Burak Çıdamal

saLsa dedi ki...

Hoşgeldin Burak, sevgiler. Yorumun için de teşekkürler. Ama Banvit turnuvasındaki yabancı oyuncularla röportajlar felaketti be baba. Kabul et yani.

Yunus Çankaya röportajı zaten efsane, ona hiçbir şey diyemezsin. :) Sevgiler, mail adresim anilaksac@hotmail.com bu arada. Paslaşabiliriz. Kolay gelsin.

saLsa

HotSauce21 dedi ki...

bu efsane videoyu bi kez daha izlettirdiğiniz için tekrar teşekkürler.
bugüne baya moralsiz başlamıştım,ii geldi bünyeye

burakcidamal dedi ki...

yunus için bende gülüorum hala:) arkadaşlarada anlatıp güleriz hep. ilk röpümdü o benim:)

ingilizce için onda mecbursun çnk 30 sniye süren var bu nedenle sorumu sorcaksın cevapmı alcaksın tercümemi etceksin pasmı atcaksın oyuncuyumu tanıtcaksın hem fikir dilim maalesef:)

saLsa dedi ki...

@Burak

Yok be hocam o kadar da abartma yani.:) Adam senin soruna evet rakibe karşı özellikle ilk yarıda zorlandık ama ikinci yarıda dış oyuncularımızın yüksek yüzdesi sayesinde farkı açıp maçı kazandık dediğinde sen dönüp de ekrana 'Evet çok zor maçtı ama kazandık' diyor dersen, sanki hani tek amacımızın yanyana bir kare yakalamak olduğunu düşünüyor insan.

Naçizane fikrimdir. Sevgiler.

burakcidamal dedi ki...

benimde senin fikrine saygım sonsuz seviyeli eleştiriler içinde teşekkür ederim. her eleştiriyi takip edip kendimi geliştirmek esastır benim için.

saLsa dedi ki...

Sağolasın..;) E öyle olmalı da zaten, ben de aynı yolu takip etmekteyim zira. Burayı takip ediyorsan yazdığım şeyler hakkında tüm eleştirileri (iyi ya da kötü) yayınlıyorum. Zaten insanlara keyifli gelen de bu.

Dediğim gibi mail adresim ilişikte, kendine iyi bak. Sevgiler.

burakcidamal dedi ki...

yeniden skyturk ekranlarinda buluşyoruz:)