21 Eylül 2008 Pazar

G.Saray Cafe Crown Tatsız

G.Saray Cafe Crown, Sloven rakibi Helios Domzale ile karşılaştığı hazırlık maçında ilk yarıyı 10 sayı farkla önde kapamasına rağmen ikinci yarıdaki kötü oyunu neticesinde sahadan 8 sayılık bir yenilgiyle ayrılmak zorunda kalmış. Maçın bilgileri şöyle:

Helios Domzale: 75 - G.Saray Cafe Crown: 67
(16-22) (10-14) (28-13) (21-18)

G.Saray Cafe Crown: Žižić 25, Milojević 14, Graves 8, Strickland 8, Hüseyin 5, Cüneyt 4, Gurović 2, Erdem 1, Polat 0, Teoman 0, Alican 0

Bu arada sarı kırmızılı ekipte kolundaki dövmesi nedeniyle fazlaca tartışılan Milan Gurovic hazırlık maçlarında dövmesini bandajla kapayarak oynama alışkanlığını sürdürüyor. Alttaki resimden de görüldüğü üzere dövmesinin o tartışılan kısmı kapalı durumda. Aslında şaşırıyorum, bu adama kimler neler dedi ama dövmesini kapatmadı. Yeri geldi deplasmana gidemedi bu dövme yüzünden. Şimdi bakıyorsun tıpış tıpış kapatıyor. Bu şekilde devam edecekse (ki öyle gözüküyor) helal olsun G.Saray yönetimine. Ya da kim sebep olduysa artık.


Dövmenin orjinal hali de burada. Bilmeyenler için.

3 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

gs yı bırAkır kapamaz dıodum bende ..ne dıım cok sasırdım

dejavu_c dedi ki...

Ilk olarak Ankara'daki maçlarda kapadı dövmesini.Basında çıkan haberlerden sonra sorun olursa kapatırım basketbol oynamaya geldim ben demiş ve kendi isteği ile bandaj yaparak çıkıyor dövmesinin üzerine.-

Ayrıca sözleşmesinde sahaiçi herhangi bir olayda klüp tek taraflı feshetme hakkına sahiptir maddesi de var malum dosyası kabarık geçmiş olaylardan.-

Takımdaki kankası da Hırvat Zizic,garip dünya.

Erinc Atilla dedi ki...

para sen nelere kadirsin...

p.s.bu dovmesini kapamasindaki en buyuk pay yonetimde...oyle bir madde koydurmamis olsaydi galatasaray cafe crown yonetimi, sanmiyorum gurovic kapardi dovmesini...ki bu adam cok profesyonel...sirp irkcisi olmasina ragmen yabanci statusunde olmasin diye yunan vatandasligi da almis bir oyuncu (yunanistan'da oynamasi icin)...yonetim dogru kartlari koymus masanin ustune, bu kadar profesyonel bir oyuncu da para kazanmak icin kapayacaktir dovmesini...