8 Eylül 2008 Pazartesi

NBA Türkiye de Gidiyor

Tamamen inandım artık ki, basketbol Türkiye'de lanetli bir spor. Hele basketbol dergiciliği işi. Bile bile lades demekten başka bir şey değildir yani. Neler gitti ellerimizin arasından bir düşünün. Fast-Break'ler, Fanatik Basket'ler, 6.Adam'lar.. say say bitmez. Kala kala 2 dergi kalmıştı piyasada. Gidip alıyorduk hiç düşünmeden. Çünkü istiyorduk ki hepsi uzun ömürlü olsun. Bu ay da gidip baktık rafa. Slam'i bulduk, futbol temalı olsa da keyifle takip ettiğimiz FourFourTwo'yu bulduk, eee NBA Türkiye nerede? Yine mi arkalara bir yerlere sakladılar diye tırım tırım aradık ama yok. Dedim heralde baskı gecikti vs. Nereden bileyim işin aslını.

Derginin genel yayın yönetmeni Mete Aktaş (ki kendisi Fanatik Basket'in ilk çıktığı zamanlardan itibaren NBA yazılarıyla ortaokul lise yıllarımızın sağlam kahramanlarındandır) batuğ'da mevcut durumu özetleyen şöyle bir açıklama yapmış:

''Evet arkadaşlar, NBA TÜRKİYE dergisi 1 Ağustos itibariyle yayın hayatına maalesef "ara vermek zorunda" kaldı. Çok fazla detaya girmeden şöyle kısaca bir özet geçeyim. Derginin bağlı bulunduğu Maya İletişim, kendi tasarrufu ile, NBA ile olan kontratı devam etmesine rağmen dergiyi yayımlamamaya karar verdi. Kontrat hala ellerinde ve ben de derginin güçlü bir medya grubuna devri için elimden geleni yapıyorum (Grubun sahibinin bu konuda herhangi bir çabası olmadığını da belirteyim). Benim derginin G.Y.Y olarak parasal konularda herhangi bir söz hakkım yok sadece medyadaki tanıdıklarımıza, iritibat kurduklarımıza durumu anlatıp böyle bir derginin ortada kalmaması gerektiğini anlatıyoruz. Henüz müspet bir gelişme yok ama ben pes etmedim ve o yüzden buraya "dergi kapandı" diye yazmak içimden gelmedi. Tabancadaki son kurşunları boşaltıp son kişiyle konuşana kadar da pes etmeyeceğim.''

Ve ardından da dergide emeği geçen, ona bu yolda yarenlik eden herkese teşekkürlerini iletmiş. Anlayacağınız bir dergi daha kayıp gitmek üzere. Ortak nokta mı? Basketbol tabii, ne olacak.

2 Yorum Yapılmış:

Kaan Mert dedi ki...

Nba adına adam akıllı yayın yapan, okuyabileceğimiz dolu dolu bir dergiydi. Konuları röpörtajları ile baya baya alışmıştım 2 yılda ama kapanması cidden kötü olmuş. Umarım yeniden bu ekip biraraya gelir başka bir dergide yada bunun devamında.

RAMAZAN dedi ki...

basketbol süper bir oyun her ülkede 100 lerce takım var ama ama güzeli nba ligi
türkiye ye gelemsini iple çekiyoruz