10 Eylül 2008 Çarşamba

Polonya Bileti Cepte Sayılır

Maçın ilk yarısını izleyip sonra dışarı çıktım. Her ne kadar bırakıp da gidilmeyecek kadar keyifli bir maç olsa da, bir o kadar önemli ve anlamlı bir buluşmam vardı. Mecburen bıraktık maçı. Ama sürekli de haber aldık. Maçı farklı aldığımızı öğrenince de keyiften dört köşe olduk.

Eve geldim, detayları okudum. Pek de değişik bir şey olmamış aslında. İlk yarıda hatta ikinci çeyrekte ışığı yakmıştı Fransa. Biz alan savunmasına hücum edemiyoruz diye bas bas bağırdılar. İkinci çeyrekte bunun ekmeğini yiyip farkı 12 sayıya kadar çekmiştik. Sonra bir anlık gaflet yüzünden devreyi 3 sayıyla kapayabildik sadece. Üçüncü çeyrekte de yine aynı metodla öldürücü darbeyi indirmişiz Fransızların böğrüne.

Takımın iştahını, oyuncuların inanmışlıklarını ve üst düzey konsantrasyonlarını inanılmaz beğendim. Uzun zamandır onları böyle görmemiştim. İyi oldu. Seyirci de bugün inanılmazdı. Hiç umudum yoktu ama salon fulldü nispet yaparcasına. Önceden haberini mi aldılar acaba maçın bu kadar güzel ve keyifli geçeceğinin?

77-62 ile geçtik efendim Fransızları. Maçın detayları burada. Hepsinden önemlisi Belçika da Ukrayna'yı yendi. Hem de maçı sürekli önde götürüp 72-61 gibi rahat bir skorla. Biz 3 maçta 3 galibiyetle grubun tepesindeyiz, geri kalan 3 takım ise birer galibiyetle arkamızdan nal toplamaktalar. Kalan maçlarda Belçika'yı burada mutlaka yenip bu işi bitirmek lazım. Tek bir galibiyet bile yetebilir bize. Tabii önce Ukrayna deplasmanı var. Onları yenip de garantilemek daha hoş olur ama oradan bir yenilgiyle dönme şansımız daha fazla gibi. Hatırlarsanız Fransa'yı burada yeneceğimizi de belirtmiştim Belçika maçından önce. Neyse canım, başkası hesap kitapla uğraşsın. Polonya bileti artık her şartta bize çok yakın.

4 Yorum Yapılmış:

deepman dedi ki...

ukrayna süprizine hazırlanalım bence:)

saLsa dedi ki...

Aynen. Ben Ukrayna deplasmanından yenik ayrılma şansımızı daha fazla görüyorum. Şimdilik.

Sheed dedi ki...

salon en güzel günlerinden birini yaşadı, hiç de beklemezken.. az daha giremiyorduk maça, evet perdeleri yukarı çekilmiş abdi ipekçi'deki bir maça.. helal olsun ne diyelim..

deepman dedi ki...

inanmıyorum ya:( nasıl kaçırdım. abi söylemesydin keşke üzüldüm şimdi..