9 Eylül 2008 Salı

Tanjevic & Domenech

Sizce de benzemiyorlar mı bir yerde birbirlerine? Kader olarak tabii. İkisine de çalıştıkları ülke insanının tamamına yakını tarafından binbir lanet okunuyor. Her ikisi de o ülke insanının başına gelip gelebilecek en büyük felaket olarak adlandırılıyorlar sık sık. Ama ikisi de ısrarla görevlerinin başındalar. Ve daha nicesi.

Madem epey bir ortak özellikleri var, ufak bir hatıra fotoğrafı çekelim dedik yanyana. Koyalım dursun arşivde. Yarın öbür gün lazım olur belki.

Tanjevic'le tanışma fırsatım oldu, kesinlikle mükemmel bir insan. Hocalığını uzun uzun tartışabiliriz ya da bu ülkede yapmaya çalıştıklarını falan ama tek kelimeyle mükemmel bir insan. Belki Domenech de öyledir bilemem. Ama o adam bildiğin salak imajı yaratıyor yahu bende. Zaten ben de kaderleri ve yaşadıkları açısından benzetmiştim. Gerisi beni ırgalamaz. :)

4 Yorum Yapılmış:

gkslsrt dedi ki...

çok doğru bir tespit; onların kaderi ellerindeki potansiyeli kullanamamak bence!

dejavu_c dedi ki...

Domenech daha çok akademik kariyere sahip üniversite hocasına benziyor,özellikle maçlarda takım elbise ile sahaya çıktığında =)

barisozman dedi ki...

abi sorabilir miyim, tanjevic'in nasıl bu kadar net mükemmel bir insan olduğunu? yani yakınlığınız ne boyutta da bu kadar netsin?

saLsa dedi ki...

@ barisozman

Valla kendisiyle 6.Adam dergisi için yaptığım röportaj sırasında tanıştım ilk. O röportaj öyle iyi geçti ki, sonra gayet sık görüşür olduk. İdmanlara girişlerde olsun, oyuncularla yapılacak röportajlarda olsun sürekli onunla irtibattayım.

Mükemmelliği şurada benim için: Gerçekten karşısındaki insanı etkiliyor. Bilgisiyle, konuşmasıyla, üslubuyla, hareketleriyle. Ve inanılmaz saygılı. He saha içinde oyunculara ağza alınmayacak küfürler ettiğini bizzat biliyorum ya da yaptığı taktiksel hataları ya da tercih yanlışlarını ben de görebiliyorum. Ve ben de eleştiriyorum zaten.

Benim mükemmellik kıstasım saha dışındaki Tanjevic ile ilgiliydi orada. Onun da nedenlerini anlatabildiğimi umuyorum.

Saygılar..