21 Ekim 2008 Salı

3 Kişi Çıkar mı?

Haydi babalar, 3 kişi toplanalım da 3'e 3 bir maç çevirelim şu rakiple.

10 Yorum Yapılmış:

koray dedi ki...

Ben sarışın olanı tutarım.

Mesut Ulukök dedi ki...

3 kişi çıkar mı deyince, ben de "Salsa Basket" takipçileri olarak maç yapacağız herhalde dedim ama senin niyetin baya farklıymış hocam.. :)

Okechukwu dedi ki...

Sarı hep sırtı dönük oynasın ben hep onu savunıym vede vücut temaslarına açık temiz bi mücadele olsun.)

eren dedi ki...

Çıhmaz mı baba :P

Süleyman Bilgiç dedi ki...

sarışını ben savunacaksam varım abi :))

saLsa dedi ki...

Mesut'un yazdıklarını bir öneri olarak alsam, ve cidden bu blogu takip edenler arasında bir basket maçı organizasyonu düzenlemeye kalkışsak, gelen olur mu? Mekan İstanbul elbette.:)

Süleyman Bilgiç dedi ki...

yer ve zaman önemli ben gelirim :) Taaa adanadan hemde..

Adsız dedi ki...

izmirden takım çıkar istanbulda kazanla maç yapalımm :)

Consigliere dedi ki...

anıl maviye post-up'a hazırım vallahi =)

Okhy Dokhy dedi ki...

sarışın inşallah sırtı dönük oynuyodur pota altında. savunma hiçbir zaman bukadar zevkli olamaz!