30 Ekim 2008 Perşembe

Efes'in 7. Yabancısı: Dwayne Jones

Efes Pilsen'de Kasun'un 3-4 ay sahalardan uzak kalacak olması moralleri ve elbette planları bozdu. Biracılar bu gelişme karşısında bir şeyler yapmalıydı ve ellerini beklediğimizden de çabuk tuttular. Dwayne Jones yarın İstanbul'da olacakmış. 25 yaşında ve 2.11 boyundaki Jones en son Orlando Magic forması giymişti. Resim ne alaka diyebilirsiniz? Ne bileyim tatlı geldi koydum, belki de az önce benzeri bir şey yememden kaynaklı da olabilir bu sempatim. :) Bu arada ilginç de bir dip not, bu transferle birlikte Efes'teki yabancı sayısı da 7 oldu. Var mıdır arttıran?

1 Yorum Var:

Erinc Atilla dedi ki...

bi ara bahisci oldugum gunlerde paso st.joseph's hawks pick'i verir ust uste de tuttururdum...iste o takimin bi parcasiydi...oyle ahim sahim bir oyuncu degil, rebound koklama ve savunmada cok istekli ve yetenekli...hucumda patlayici bir gucu yok...kasun gelene kadar idare eder...bana sanki efes yonetimi partizan macindaki rebound istatistiklerini buyutmusler duvarlarini asmislar ve bu sorunu cozmek icin kollari sivamislar gibi geldi...

p.s.sadece universite kariyeri uzerine konusuyorum, NCAA'de cok yakindan takip ettiklerimin disinda neredeyse hic bir oyuncunun profesyonel kariyerini takip etmem, dwayne'inkini de etmedim...