31 Ekim 2008 Cuma

TBL'de 3. Hafta Programı

31 Ekim Cuma
18:30 Banvit - G.Saray Cafe Crown (Spormax)
20:30 Beşiktaş Cola Turka - Oyak Renault (Spormax)

1 Kasım Cumartesi
16:00 Antalya BŞB - Erdemir
16:00 M.A. Selçuk Üniversitesi - Efes Pilsen (SkyTürk)

2 Kasım Pazar
14:00 Türk Telekom - Casa Ted Kolejliler
14:00 F.Bahçe Ülker - Mersin BŞB (Spormax)
16:00 Aliağa Petkim - Kepez Belediyesi

3 Kasım Pazartesi
20:00 Darüşşafaka Cooper Tires - Pınar Karşıyaka (Spormax)

2 Yorum Yapılmış:

HotSauce21 dedi ki...

3 Kasım Pazartesi
20:00 Darüşşafaka Cooper Tires - Pınar Karşıyaka (Spormax)

bu maç yayınlanmadı,akatlardakine benzer bi durummu yoksa başka bi sebeptenmi merak ettim?

saLsa dedi ki...

Hocam ben de bilmiyorum valla, şimdilik ulaşamadım bir bilgiye. Daha dün akşam reklamları dönüyordu Spormax'te, yatarken görmüştüm. Keza SkyTürk'teki spor programında da söylediler yayın var diye. Bu sabah bi baktık yok.

Belki de bu sefer Digiturk atmıştır golü Turgay Demirel'e. :)