14 Aralık 2008 Pazar

90'lar - Nostalji İyidir

TBL Nostalji köşesi yazmaktan en keyif aldığım yerlerden biri blog içinde. Böyle içim içime sığmıyor gibi oluyor sanki o günlere dönerken. Dün sağolsun Okan Bayülgen de bir nostalji yaptı. Disko Kralı'nda 90'lı yılların unutulmaz şarkıları, şarkıcıları, olayları işlendi konu olarak. E biz de 90 çocuğu olduğumuzdan mütevellit, bağlandık kaldık ekrana. Saat 4 buçuk muydu neydi bitti. Okan Bayülgen'i severim ama dünkü program tartışmasız en iyi performansıydı kariyerindeki. Boşuna demiyoruz, nostalji iyidir hoştur diye.

3 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

dun okan ınanılmaz bır program sundu..hıc bıtmesın ıstedım hatta uykum bıle gelmedı o programı ızlerken..ama sunu soleyım hakan peker ın dun soledıgı sarkısı gıbı bır efsaneydi program.90 lılar o kadar guzelmıs sarkıları dun bırkaz daha yasadım gercek pop o zaman yapılıyormus bence gercek basketbolda o zamandı...efes ulker fınallerı orhun ene,haluk yıldırım,serdar apaydın,harın erdenay,tolga tekınalp lı ulker,ufuk sarıca,volkan aydın,tamer oyguc,naumoskılı efeslı fınal serılerı ne guzeldı cıddem o oynanan macların keyfını suanda yasayamıyorum..90 lı sanatcılar unuturmus gıtmıs ya bazılarını dun gece haa cıdden su vardı bu vardı derken ben ıcımden o zamankı basketbolcular aklıma geldı bende efsane bırakan..henry turner,Dallas Comegys, Kevin Rankin, Mitch Smith, Pete Williams,ricky o'neal winslow,hicri güneri,cenk renda,cenk gursoy,ruchan tamsoz,nedım hızlıates,recep ertas,altar tunckol,faruk besok,yılmaz karakoc,yalcın kucukozkan,serdar susmus,mert uyguc,tolga ongoren,semsettın bas,murat konuk,levent topsakal,recep sen,tunc gırgın,ömer saybir.ümit tas,eric meek,steven rogers,samir avdic,laryy spriggs,mıcheal ansley,tom garrıck,tunjı awajobi,shackleford,rashad grıffith,lamont strothers,goerge gilmore,ihsan bayulgen,hakan yorukoglu,ceyhan nadiran,chris corchiani,mike cumberland,marcus webb,micheal anderson,andre wooldridge,r.chıldress,Q.lollis,rumınski,victor brejnoi,panov,selcuk kullac,turgay cataloluk,erol pehlıvan,atalay gemen,cagatay cırpıcıoglu,murat kösedag,safak telli,cömert küce,erdal kosan,bıraz yazayım dedım belkı dun aksam ben okan ı ızlerken kımler vardı derken unutmusum sasırdıgım 90 lıların pop sanatcıları vardı belkı bu yorumu okuyanlar harbıden su vardı su basketbolcu vardı ya derlersınız...biraz nostalji yaparım dedım

vselcuk dedi ki...

programi buradan izleyebilirsiniz

http://www.filmportali.com/disko-krali-14-aralik-online-film-izle-direk-izle-indirmeden-izle-film-seyret-indir-mp3-free-film-dizi-izle-vizyondaki-filmler.html#more-2031

gkslsrt dedi ki...

muhteşemdi.