1 Aralık 2008 Pazartesi

Ahmet Çakı Erdemir'in Başında

Erdemir'de Gökhan Taştimur'un koltuğunun 8 şiddetli deprem misali sallantıda olduğunu daha önce yazmıştık. Ama yine de 1 maç daha beklenir diye umuyordum. Beklediğimden daha çabuk koparılmış kellesi. Yerine A Milli Takım'da Tanjevic'in yardımcılığını yapmakta olan isimlerden Ahmet Çakı getirilmiş. İlgi & Bilgi.

7 Yorum Yapılmış:

youla dedi ki...

Ahmet Çakının head koç olduktan sonra bir başarısını göremedik. Ama bir anda tanjeviçin yardımcısı oluverdi. Tıpkı orhun ene, doğan hakyemez, harun erdenay gibi zembille indi. Bazı görevlere gelmek için belli kriterler olmalı bence. Yılların Taştimurunu bir kalemde silmek doğru değil ki o taştimur 8-9 kere 1. lige takım çıkartmış bir hocadır.

Adsız dedi ki...

o takımı kurtaramaz

X dedi ki...

Ben de tam tersini düşünüyorum.. Ahmet Çakı askere gitmeden önce yeteri başarı kriterlerini göstermişti. Bugünlerde pek bulunmayan araştırmacı ve vizyonla alakalı değerlerin kendnde bulunduğunu düşünüyourm. Bilmiyorum belki de davulun sesi uzaktan hoş geliyor.

Başarılar.

mususi dedi ki...

Anıl; en son Avellino da Markovskinin yardımcısı değil miydi?...Ayrıca BBL de görev yapmış en genç head coach tur kendisi.

Adsız dedi ki...

Ahmet Caki, askere gitmeden once dacka'da oldukca basariliydi. Nasil tanjevic'in yardimcisi oldu bilemem ama bence umut vaadeden bir antrenor.

MixBasket dedi ki...

Başarılı olacağına inanıyorum..

Adsız dedi ki...

Yillarin Gokhan Tasimuru coachluk ettigi takimlari yuzustu birakmaktan baska birsey yaptigini ben hatirlamiyorum gerci.. Bu senede kovulup tazminatini almak icin elinden geleni yapti. Sonunda bunuda basardi hakkini yemeyelim! Ahmet Caki bence bu takimi playoffa sokar..