27 Aralık 2008 Cumartesi

BanvitBasketbol.com

Banvit kulübü resmi web sitesini yenilemiş, şuradan bakabilirsiniz. Oldukça hoş bir hal almış sayfa. Ve şu anda bana göre ligin en iyi kulüp web sitesi durumunda. Bu yıl EfesBasket.org da yenilendi. Artık orası da epey güncel tutuluyor ama Banvit'in sayfası 'Banvit Store' bölümüyle biraz daha öne çıkıyor. Her takımın şöyle bir web sitesi olsa fena mı olur? Ya da her takım kendi ürünlerini satabilse net üzerinden? Ben şimdiden her biri için 1 sipariş vermeye hazırım mesela. Ki benim gibi olan bir sürü kişi de vardır. Ama gel gelelim, kulüplerin web siteleri Allah'a emanet vaziyette. Anca maç sonuçları ya da transfer haberleri yer alıyor. Bu yıl kendi sayfası üzerinden basketbola önem veren bir kulüp de G.Saray Cafe Crown. Takdir ediyorum, fazlasıyla üzerine düşüyorlar websitesi olayının. Ama onların da G.Saray.org dışında ayrı bir siteye ihtiyaçları var bence. İçinde sadece basketbol olan. Ve onlar da şu anki durumlarından çok daha iyi olabilirler. Dergi tadında tutabilirler isterlerse. F.Bahçe Ülker'e bakıyorum, sitede anca maçtan önce saat/mekan duyurusu, maçtan sonra maçın sonucu, ha bir de bilet fiyatları yazıyor. Zor mudur çeksen her hafta bir oyuncuyla iki kelam sohbet etsen?. Zor mudur web sitesinden antrenman görüntülerini yayınlasan?. Ürünlerini satsan etsen. Haydi bazı ufak kulüplerimizi anlayabiliyorum biraz ama imkanı olup da yapmayanlara daha çok kızıyorum bu konuda.

Banvit ön ayak olur belki bu konuda diğer takımlara da. Unutmadan söyleyeyim, Banvit Store'da forma siparişi vereceğim, 6 farklı beden var, harika. Ama hangi beden hangi ölçüleri temsil ediyor bu yazılmamış. Ufak bir dipnot olsun bu da benden. Yanına en azından bedenlere göre boy ölçülerini yazarlarsa insanlar az çok fikir sahibi olabilirler diye düşünüyorum.

6 Yorum Yapılmış:

dejavu_c dedi ki...

Küçük,şirin ve her maç dolan bir salon.Ufak bir yerleşim yerinde,iyi bir kadroyla 15 günde bir bu heyecanı yaşamak oldukça zevkli olsa gerek.

Internet sitelerinin yenilenmesi de herkesin ders alması gereken bir nokta.

Galatasaray'da çalışmalar sürüyor,kapsamlı bir basketbol resmi sitesi için;yakında..=)

serpil dedi ki...

fenerbahçemiz bu yönden oldukça zayıf. yıllardır amatör branşlarda en başarılı takım ama gelin görün ki şöyle güzel bir sitemiz yok..

emre dedi ki...

istatistik kağıtlarından anlıyoruz ki banvit, kepez maçına ilk beşte 4 yabancıyla başlamış. tabii ki hata vardır ama gayet resmi bir belgeye benziyor. kepez itiraz etse bi şeyler çıkarabilir mi acaba?

emre dedi ki...

tblstat a ben girdim zaten o beşi. :)
banvitin yeni sitesinde fikstür kısmında maç istatistik kağıtları var. orda 4 yabancı görünüyor ilk beşte.

saLsa dedi ki...

İlginç bir detay yakalamışsın Emre..

Ama baktım kayıtlara, Banvit o maça Crispin - Agudio - Yunus - Umut - Williams beşiyle başlamış..

Belgede bir hata var..;) Ama güzel tespit..

Daima Fenerbahçe! dedi ki...

Serpil renktaş bizim site kadar dandik bir site yok. Banvit'ede helal olsun.