23 Aralık 2008 Salı

Bir Kadın Bir Erkek

Bomba bir dizi. Perşembe geceleri Digiturk'ün kanalı Türkmax'te saat 23:30'da yayınlanıyor. Yarım saat sürüyor. Zaten sadece 2 oyuncu var. Sabit bir kamera karşısında 3 yıldır nişanlı olan bu çiftin (Emre Karayel ve Demet Evgar) ev, market, sinema, piknik, alışveriş ve bilimum yerdeki diyalogları oluşturuyor diziyi. Konsept yurtdışından alınma tahmin edebileceğiniz üzere. 12 bölüm oldu, bölümleri nette dolaşmaya başladı, yakında halka açık bir kanala zıplayabilir. Çünkü epey bir hayranı oluşmuş durumda. Fırsatını bulursanız bir göz gezdirin derim. Acayip keyifli. HIMYM ve Big Bang'in üstüne bir de bu geldi, üçledik dizileri.

7 Yorum Yapılmış:

Kaan Mert dedi ki...

Şu diziyi izlemedim ama
Hımym ve Big Bang cidden iyidir.
Tavsiye etmişsin bir göz atmak fena olmaz..

talento dedi ki...

fikir çok iyi geldi kulağa. iki oyuncu da tip olarak sempatik gelen kişiler. bir göz atmak lazım...

cannksk dedi ki...

anılcım bırak bu linkler nette dolaşmaya başladı ayaklarını. yolla bakayım maile

bolt thrower dedi ki...

bu hatunun acaip bir çekiciliği var,bayılıyorum,ama bize dönüp bakmaz.değilmi anılcım ???

HotSauce21 dedi ki...

1 bölümüne denk geldim ve baya beğendim,ilginç bi proje.detaylıca incelemekte fayda var

dejavu_c dedi ki...

Yalnız değilmişim Murat abi,aynen çok garip bir albenisi var Evgar'ın.

4.bölümdeyim,gayet eğlenceli bir ikili.=)

Her Yol Roma dedi ki...

evgar'ı ilk "aslı ile kerem"de farketmiştim, zaten ilk dizisi de odur heralde, şebnem dönmez'in arkadaşını oynardı.