11 Aralık 2008 Perşembe

Bodiroga & Tanjevic

Bugün Hürriyet'te bir haber gördüm. İtalya muhabiri Reha Erus, Tanjevic'i Lottomatica Roma takımının istediğini yazmış. Jasmin Repesa istifa etti biliyorsunuz, amcalar Tanjevic'i istemişler. O da anca sene sonunda gelirim demiş. Bu yüzden takımı sezon sonuna kadar Nando Gentile'ye emanet edilmiş, başkan Toti'nin söylediğine göre de sezon sonunda takımı Tanjevic devralacakmış. Aradım herhangi bir açıklama bulamadım İtalya basınında da Toti'nin ağzından çıkan. Haberi gördüm paylaşayım dedim sadece. Claudio Toti'nin açıklamalarıyla ilgili bir link bulan olursa paylaşsın, çok sevinirim.

Tanjevic'in manevi oğlu Bodiroga Roma takımının sportif direktörü olduğundan dolayı böyle bir birliktelik çok da öyle aman aman imkansız gelmiyor kulağa. Yine de F.Bahçe Ülker'de uzun vadeli planları ve hepsinden önemlisi bu yılın ardından bir yıl daha sözleşmesi olan Tanjevic gider mi sorusuna ağız dolusu bir GİDER yanıtını veremiyorum.

3 Yorum Yapılmış:

Erinc Atilla dedi ki...

ibrahim kutluay cok sever bodiroga'yi ...

Serdar dedi ki...

http://www.basketground.it/pub/137/show.jsp?id=17687&iso=79&is=137

Sorun içeriden çözülüyor gibi bir başlığı var anladığım kadaryla, son paragrafındanda sözlükle ve bi arkdşımın yardmyla çıkardığım sonuç,şimdilik değşiklik yerine Gentile ile yola devam edileceği, yaza doğru da büyük bir ismin onun yerini alacağı ve bu isminde (bu arada tanjevicten bi önceki kelime il fantasma= hortlak)Tanjevic olabilicei gb bişi sanırsam,İtalyanca bilen biri varsa pek memnun eder bi iki kelam sölerse yazı hakkında...

saLsa dedi ki...

Teşekkürler Serdar.. Son paragrafı İngilizce'ye çevirdim şöyle bir hal aldı.. Paylaşmadan geçmeyeyim..

But it is possible also a solution of transition, with Kind Nando (supported from Dejan Bodiroga) until at the conclusion of the season, for then to aim in summer on a large name. Difficult it is Ettore Messina, the phantom of Boscia Tanjevic wafts too often on the Capital because first or then not its bait number on the wheel of Rome.