1 Aralık 2008 Pazartesi

Buyur Buradan Yak

Efes Pilsen'de garip işler olmaya devam ediyor. Şimdi de Darüşşafaka Cooper Tires'ın oyun kurucusu Cliff Hammonds'ı Euroleague maçlarında kısa bir süre oynatmak için kadrolarına katmışlar. Ligde Daçka forması giyip, Avrupa'da Efes forması falan mı giyecek acaba?. Yok öyle değilse ne diye alıyorsun adamı?. Haydi hepsini geçtim, Hammonds mıdır Efes'in kurtarıcı ilacı?. Ergin Ataman kafayı falan bir yere mi vurdu acaba, cidden merak etmeye başladım.

Partizan maçı kafilesine de dahil edilmiş Hammonds. Eklemeden geçmeyelim.

5 Yorum Yapılmış:

giggle loop dedi ki...

ben sana aylar önce sormuştum:"Daçka da değilmiydi bu adam, Hammonds'ı Efes mi aldı ki abi?" diye. milli takım oyuncuları yok diye Sadece hazırlık maçlarında oynuyordu, bak gerçek oldu:)

dejavu_c dedi ki...

Neyin peşinde acaba Efes..

Adsız dedi ki...

Engin sakat onun yerine her ihtimale karsi 3. guard olarak aldilar diyecegim ama yine de pek mantikli degil. Efes'in son hamleleri, denize dusup caresizce cirpinan birininkilere benziyor. Takimin moralini de gayet kotu etkiledigini dusunuyorum. Bilgisayar oyunu degil bu sonucta. Halbuki ortada o kadar da panik yapacak bir durum yok bence.
Varsa da kurtaracak hamleler bunlar degil.

Erinc Atilla dedi ki...

cliff'in parasini efes oduyor zaten...kaldi ki oyle az buz da degil, 120bin civarinda bir meblag...kendisi de zaten ben dacka'da oynamak icin gelmiyorum, efes'in pilot takiminda oynamak icin geliyorum, ligde kendimi gosterip efes'e transfer olma hedefim var, avrupa'da oynamak istiyorum demisti bana...eski mesajlarimda yazmistim burda-orda-surda...

iste bu sebeple sevmiyorum, ayni ligde ayni klubun iki farkli takiminin olmasini...simdi dacka, yine efes'in parasi ile bizim guard'lara sulansa iyi mi olcak?? ligimizin kalitesi mi artcak??turgay'in mutlu olacagi kesin de...turk basketboluna ne katcak bu durumlar hala daha mantikli bir sebep bulamiyorum...

once fenerbahce ulker-alpella...simdi efes-dacka-pertevniyal...bakalim yarin ne olcak (telekom galatasaray-ted kolej mesela)

su basketbolun basina mantikli dusunen bir adam gelebilecek mi acaba?? son 16 yildir gelmedigi belli...

Consigliere dedi ki...

atan çok az adam vardı bir da Hammonds'u eklediler asisti de Kasun yapar artık..