13 Aralık 2008 Cumartesi

Kartal'dan Uzatmalı Galibiyet

Maçın ilk çeyreğini izleyip evden çıktım, ilk çeyrekteki görüntü her an her şeyin olabileceği yönündeydi. Yanıltmamışlar, gitmiş gelmiş, uzamış falan maç, sonunda kazanan Beşiktaş Cola Turka olmuş (86-85). Baxter ben evden çıkarken 12 sayı üretmişti, maç bitimindeki toplam sayısı 16. Chatman'ın hiç sesi soluğu çıkmamıştı ilk çeyrek, maç sonundaki toplam sayısı 30. Cevher'in 20 sayısını da katarsak üstüne ediyor kafadan 50 zaten. Cevher'in 20 sayısının yanında 10 da ribaundu var. Uçtu gidiyor Cevher zaten son haftalarda. Muratcan Güler skor olarak sadece 1 sayılık bir katkı yapmasına rağmen zıpzıplığı sayesinde 11 ribaund çekmiş. Yine hep ilk çeyrek üzerinden gidiyor gibi olacak ama Crispin'in eli yanıyordu maşallah ilk çeyrekte. Kafadan bir 10 sayısı vardı onunda ama maç sonundaki yüzdeleri felaket. Hele 3/13'lük üçlük yüzdesini ne ben görmüş olayım, ne siz duymuş olun. :) Mims ve Cevher faul problemindeydiler ilk 10 dakikadan daha, o avantajı nasıl kullanamamış Banvit, şaşırdım doğrusu. Çünkü en ağır bastıkları bölge o idi siyah beyazlılara karşın. Maçı da Chatman getirmiş herhalde okuduğuma göre. Önce bir üçlükle maçı uzatmış, sonra da uzatmaların sonunda Crispin'i bloklamış. Parasını veriyorlar galiba adamın, baksanıza döktürüyor maşallah kaç maçtır. Ligimizde çok üst düzey guardlar yok bu yıl ve Chatman ligin en iyi 2-3 guardından biri bence. Parasını verirsen oynar da, maç da kazandırır, 20 üstü atıp yanında 12-13 asist de yapar. Yapar yani.

2 Yorum Yapılmış:

Sheed dedi ki...

crispin de bazen hiç çekilmiyor.. ben rakip takım taraftarı olarak uyuz oldum, o derece.. bu adam ilk geldiğinde, bi de kardeşiyle tuttukları bi blog vardı galiba onu okuyunca 'old-school point guard' falan galiba dediydim, bi de beyaz amerikalı falan.. barkley'nin deyimiyle: "crispin.. he'll shoot at a funeral" gibi bi şey çıktı..

caner'i de çok beğendim ben.. zaten her zaman sıkı savunmacıdır..

Ömer dedi ki...

Ilk periyod Baxter, ikinci periyod Cevher, son 25 dakika Chatman sahnedeydi diyebiliriz. Cevher de, Baxter gibi uzun sure suskun kalanlardan. Ilk yariyi 17 sayiyla tamamladi, maci ise 20. Baxter skor 20-15'ken bir basket atti, ardindan 80-81'e kadar sustu. Son iki sayisi da macin son iki sayisi zaten.

14/41 ucluk attik. Bu kadar cok ucluk denenmesi hala adam akilli bir oyun kurgumuzun olmadiginin kaniti. Chatman 7/13 yazildi, bu arada ucuncu ceyregin sonunda bir de verilmeyen nizami uclugu oldugu ve bu uclugun verilmemesi sonucunda salondaki az sayida taraftarin destek vermek icin hareketlendigi soyleniyor. Skor takibi yaptim 45 dakika, o yuzden "soyleniyor" diyorum.

Kazanmak onemliydi. Haftaya Konya'da da kazanirsak, kendimizi ilk 10'a atabiliriz sanirim.