12 Aralık 2008 Cuma

Kepez'de Halil Üner Dönemi

Kepez Belediyesi'nden Halil Üner ile ilgili resmi açıklama nihayet geldi ve Halil Üner dönemi resmen başlamış oldu. Hadzic'le yolların ayrıldığının belirtildiği gün zaten Halil Üner ilk idmanına çıkmıştı takımla. Üner yaptığı açıklamalarda hedefi Play-Off olarak göstermiş. Takıma bir renk, bir soluk getireceği kesin bu değişikliğin. Ve hocanın şansına önündeki ilk maç kazanılabilecek bir maç. İç sahada Erdemir ile oynayacaklar bu hafta. Tahminimce alacaklardır. Tecrübeli koçun taraftarı salona çekmek için kurduğu cümle ise pek bir gaz potansiyelli: 'Ben bu takım için İstanbul'dan kalkıp geldiysem, onlar da bir zahmet evlerinden kalkıp bu takımı desteklemeye gelsinler'. Hieeeeeyt be, gazı aldı geliyor Kepez.

4 Yorum Yapılmış:

Sheed dedi ki...

oha son zamanlarda duyduğum en saçma cümle.. sen orada olmak için para alıyorsun, onlar para veriyor..

Erinc Atilla dedi ki...

aman abi, kis mevsimi geldi, yollar kaygan ve buzludur...fazla hizli gelmesinler...

:)

saka bir yana halil uner'in bir fark yaratacagi kesin fakat, o kadar kolay olmaz...bu hafta kazansinlar, biraz havalari alinsin, haftaya kaybederler ;)

cannksk dedi ki...

bana çekirge bu kez sıçrayamaz gibi geliyor. şimdi halil hocanın mantığı hepimiz biliyoruz büyük ihtimalle martin ve traktör kalır diğerleri gider. e sen giden adamların parasını vereceksin , üstüne halile para vereceksin üstüne alacağı adamlara para vereceksin. ölme eşşeğim ölme ülkede kriz var kolay değil öyle dolarları dağıtmak bu zamanda. düşsünler bence , sadece güven abiye üzülürüm o kadar

quubeck dedi ki...

istanbuldan sanki bizim için mi geldi? Para nerde o orda değilmi?
Ben merkezli bir koç ben böyle yaptım ben şöyle yaptım.. Ama ne yaptı? GS ye playout oynattı..