25 Aralık 2008 Perşembe

Röportaj Tamam

Röportajımızı yaptık, 1-2 güne ekler Mete abi resmi siteye. Ve ben de buraya tabii. Keyifli bir akşam oldu. Röportaj sırasında Emir'in babası ve küçük kardeşi de bizimleydi. Akşamın en güzel noktalarından biri de Emir'in Müslüman olduğunu öğrenmekti herhalde. Bundan benim de haberim yoktu. Bizdenmiş kerata. :)

7 Yorum Yapılmış:

Erinc Atilla dedi ki...

o degil de, business league'de sizin sirket var, ama kadroda sen yoksun...ne is ???

saLsa dedi ki...

Her yerde oynamam ben öyle..:)

Okan dedi ki...

Ya Allah Bismillah Emir Preldzic diyorum sadece :)

Tarjeta Amarilla dedi ki...

Abisine benziyorsa kardesini de altyapiya dahil etmek lazim biran once :)

Ömer dedi ki...

Besiktasli olmama ragmen, kendisini su andan itibaren sevmeye basladim.

Daima Fenerbahçe! dedi ki...

daha bir sevdim şimdi Emir'i.

serpil dedi ki...

maşallah nur yüzlü bir çocuk şu emir :)