13 Aralık 2008 Cumartesi

TBL.org.tr

Beko Basketbol Ligi'nin resmi sitesi durumunda olan www.tbl.org.tr sevgili Mete Aktaş'ın oraya geçmesinden sonra bir yenilenme içine girdi. İlk olarak sıkıcı maç yazılarının yerini, maçın kritik anlarının yazıldığı, kırılma anlarına değinildiği, ilginç istatistiklerin meze olduğu yazılarla değiştirmek istiyorlar. Bu yenilikte ben de İstanbul'daki maçları yazarak destek vereceğim. Bugün oynanan F.Bahçe Ülker - Antalya BŞB maçı hakkındaki yazımı şuradan okuyabilirsiniz. Diğer iller için de sağlam bir ekip kuruldu. Yavaş yavaş ligin resmi sitesi daha keyifli bir hale gelecek. Röportajlar ve daha bir kaç yenilik de gelecek bunların arkasından. Ben de elimden geldiğince bu oluşumda yardımcı olacağım. Bilginizi ve ilginizi hafiften çekeyim dedim. Orayı da takipte oluverin. Seviniriz.

6 Yorum Yapılmış:

Erinc Atilla dedi ki...

tebrikler anil'cim...kolay gelsin...daha zor daha cok sorumluluk gerektiren bir pozisyon...tekrardan basarilar...

Sheed dedi ki...

tebrikler anıl.. mete abi ile konuşurken haberim oldu benim de dün gece, çok sevindim.. batuğ üzerinden kutlayacaktım, buradan yapayım bari.. ben de beşiktaş-banvit maç yazısıyla başladım, inşallah sürekli olacağım bu kadro içerisinde.. paslaşalım yani :)

saLsa dedi ki...

Çok sevindim Cem, artık haftaya ya da bir sonraki hafta ayarlayalımda buluşalım orta bir yerlerde.. Muhabbetin belini kıralım biraz..

Saygılar..

Adsız dedi ki...

Salsa, senden umarim Turgay Demirel elestirileri gorebiliriz yine,yapacagin is federasyona bagli bir is oldugu icin eski muhalif durusu kaybetmeyeceginii umarim

mususi dedi ki...

Anıl tebrik ederim. Bir de şu bağlantı sorunlarını halletseler iyi olacak, özellikle live score' lu günlerde..

Erinc Atilla dedi ki...

anil bisi sorcam...madem resmi kadroda da yer aliyorsun...tbl'de siralama neye gore yapiliyor bir iki paragraflik ve orneklerle aciklayip resmi siteye koyuversinler...simdi puan durumuna yeni bi kolon eklemisler "IcP" diye...bulabildigim tek durum bir takimin "IcP"'si 0 ise, "IcA"si da 0...ve "IcP" ye gore siralaniyor ayni galibiyete sahip takimlar...

aslinda kokten degistirip NBA usulu yapmak gerekir...daha dogrusu amerikan usulu...puanlara gerek yok...daha basit, daha anlasilir ve daha kolay takibi yapilabilen bir sistem...iki ihtimalli bir sporda puana ne gerek var...