21 Aralık 2008 Pazar

Uzun Arıyoruz Uzun

G.Saray Cafe Crown'da transfer adına hareketli günler başladı yine. İlk önce guard sorunu vardı çözülmeyi bekleyen. Onu hallettiler Rashid Atkins ile. Şimdi sıra iyi bir uzunda. Elde 8-10 kişilik bir liste var diye duydum. Bu isimler içinde en öne çıkanlar Josh Powell ve eski Banvit'li Kenny Adeleke. Adeleke'nin takımıyla sorunları olduğu gelmişti kulağıma 1-2 hafta önce. Olabilir yani.

Uzun olup da sorunlar yaşayan Zizic ise kulüpte kaldı gibi. Badalona yüksek maliyeti nedeniyle vazgeçti bu işten. Gittiler eski oyuncuları Moiso'yu aldılar. O da ortada kaldı. Yönetim kadro dışı bıraktığı yıldızı yeniden kadroya alsam mı almasam mı sorusuna cevap aramakla meşgul şu anda.

5 Yorum Yapılmış:

Erinc Atilla dedi ki...

adeleke, nba kapisindan donmus bir basketci...nasil olurda tbl'de butcesi yuksek takimlar bu adami gormez anlamiyorum...hadi telekom'da yabanci enflasyonu var...fenerbahce ulker'de de pota alti rotasyonu zaten iyi...efes,galatasaray cafe crown, besiktas cola turka'da bu adam ilk bes oynar, ve cok da fark yaratirdi...

Sheed dedi ki...

yalnız josh powell çok gerçekdışı bi isim bence.. daha geçen gün 16 dakika süre aldı knicks maçında lakers formasıyla.. NBA Kariyerini sürdürecektir kısa vadede..

blackrobe dedi ki...

zizic dün takımla antremana katıldı ve antreman önceside murat özyer takıma zizic ile sorunların halledildiğini söyledi .. çift pota da yer aldı..
oyak reno macında kadro olacak kesin olarak....

Adsız dedi ki...

Zizic GS'in ihtiyaci olan tipte bir uzun degil. Badalona'nin transferinden vazgecmis olmasi GS adina buyuk talihsizlik zira onun yerine gecen sene ki uzunlarindan biri yada bahsedilen Kenny Adeleke olsa GS ligte ilk 4e kalabilir. Ilk 4 diyorum cunku elindeki kadroyla Efes ve Fenerbahce'nin onunde yer almalarina ihtimal yok. Telekom'un inisli cikisli grafiginden faydalanabilir belki ama...

capkin dedi ki...

Adeleke Galatasaray'a harika bir ilaç olacaktır..
Ben bunun garantisini veriyorum.