30 Aralık 2008 Salı

Ve Özyer Gider

-THE END-

17 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

beklenen sonuç

Mesut Ulukök dedi ki...

Sonunda..

cannksk dedi ki...

resim güzel

atakan dedi ki...

Murat Özyer coktan gönderilmeliydi, geç alınmış bir karar.

capkin dedi ki...

Ülker maçını etkilermi göreceğiz..
Koray Mincinozlu başda..

Daima Fenerbahçe! dedi ki...

iyi olmadı bu. severek ve ilgiyle izliyordum cafe crown'daki başarılarını.

hasanerdem dedi ki...

Keşke gitmeseydi :)

HotSauce21 dedi ki...

eveeet beklenen geçte olsa grçekleşti.yalnız durum biraz karışık.resmi olmayan durumu herkes biliodu.cafe crown sponsorluğunun özel durumlarından biri de özyer'in takımın koçu olmasıydı.yine uydurma haber bunlar diyenler olacaktır, onlar içinde komple terorimiz o zaman diyelim.neyse sezon başı yaşananları az çok hatırlıoruz heralde.galatasaray'ın ülkere rest çekişini.telekomla nikah masasından dönüşü,özyer'i önce kapı dışarı edip sonrada götün götün geri çağırışı.sezon başında sırf para yüzünden verilemeyen -ki verilmesi gereken- karar dört bi taraftan yapılan baskı sonucu,takım ligde 2. sıradayken -ki bununda ne kadar suni bi başarı olduğunu gayet net görebiliyoruz- özyer'e sonunda hadi eyvallah dendi.telekomla düşünülen birleşme konusunda önemli bi adım daha atılmış olduda diyebiliriz sanırım.ha bundan sonra ne olur?yine olan galatasaray'ın bir sezonuna olur,fenerbahçenin güle oynaya şampiyon oluşunu hepbirlikte izleriz.

dejavu_c dedi ki...

Gooooooooooooool =)

Adsız dedi ki...

Sanki hezimetler yaşamış gibi bu kadar sevinip coşmayı anlamak mümkün değil. Murat Özyer ulebte final four oynatarak büyük başarı elde etmiştir. 2 senedir kurulan kadrolar zaten şampiyonluk için yetersizdi. Kimse hayal görmesin!!
Ayrıca daha düzgün bir fotoğrafı yok mu bu adamın, dalga geçer gibi.

Adsız dedi ki...

OH Be..

Adsız dedi ki...

Yatın kalkın dua edin bu fotoğrafa, Haydar Kemal Ateş ayrıldığında insana saygı sınırlarını aşan fotoğraflar kullanıldı burada... Arşivi tarayın, göreceksiniz. Blog sonuçta tabi, kimse karışamaz, Antalya BŞB şövalye zırhına etek giydirip fotoğrafını çok neşeli kamp yapıyoruz, takımda uyum süper diye yayınlarsa kendi sitesinde, blog yazarlarına da fazla kızmamak lazım. Bir insan görevinde bekleneni veremeyip gidiyorsa takımı kasten sabote etmiş gibi yeterli veya yetersiz/emeklerini ve şahsını küçük göstererek gönderilmez; büyük camiaysan elini sıkar teşekkür edersin; olay bittikten sonra da arkasından uluorta konuşmazsın. Ben de GS'li falan değilim eğer merak ediyorsanız. Yeri geldi iki koç değişikliği sonrası tepkileri kendimce yorumladım. Buradaki "içeriden süper yakın arkadaşlarım var, onlar söylediler" cilalı teorilere de prim verilip ciddi tartışma konuları haline getirilmesine de zamanı gelince yorumlarımı göndereceğim.

dejavu_c dedi ki...

Son derbi bile takımı sabote ettiğinin göstergesidir,görmek isteyene.

saLsa dedi ki...

Vay saygısız ben..

Ama şimdi gördüm de NTVSpor da benden yaklaşık 20 saat sonra benim kullandığım resmin aynısını kullanmış bir haberinde.

http://ntvspor.net/pages/31117.asp

Tek saygısız ben değilmişim demek ki. İyi bari, sevindim..:)

Ha bu arada, merak edenler olabilir belki. Fotoğrafı geçen sene Joventut Badalona resmi sitesinden almıştım ve arşive atmıştım lazım olur diye. Uleb yarı finali sonrasında.

Mutlu yıllar herkese..;)

HotSauce21 dedi ki...

yalnız bu fotoğrafın dalga geçmekten daha çok,takımın başındayken takımın geleceği adına oynanan kritik hemen her maçta yaşanan çaresizliği resmeden bi fotoğraf olduğu için buraya konulduğunu düşünmekteyim.kimsenin avukatlığınıda yapmak değil ama ben en azından o şekilde yorumladım fotoğrafı gördüğümde.

ha bu arada anıl,ercan seker'e gönderdiğim cevabı neden yayınlamadığını tüm basın önünde açıklarsan sevinirim :)

saLsa dedi ki...

Yorumların hepsini yayınlıyorum, kişisel bir hakaret içermedikçe Kerem.. Senin ignore ettiğim bir yorumunu hatırlamıyorum ama.. Gelmedi bana, yoksa yayinlardim..

Atıver bir daha kanka zahmet olmazsa.. ;)

Okan dedi ki...

Salsabasket sitesini süreli takip ederim
en son Marshall Strickland yazısının başlığı ile ilgili bir eleştirimi çok hızlı biçimde dikkate aldı Anıl ve yazının başlığını değiştirdi.

Ender tutunan siteleri böyle şeylerle meşgul etmeyelim.