24 Ocak 2009 Cumartesi

Üçlükte Sürpriz Yok

Beko All-Star 2009'da üçlük yarışmasını kazanan isim tıpkı geçen yıl olduğu gibi yine Ömer Ünver oldu. İlk turda Alper 14, Lofton 13, Brown 6, Fitch 14, Ömer 23, Reha 16 yaptılar. Finalde Ömer, Reha ve aynı puandaki Alper'i 5 seri atış sonrasında geçen Fitch kapıştılar, 22 yaparak Ömer Ünver aldı götürdü olayı. Evsahibi gazıyla ismi okunduğunda büyük destek gören Gerald Brown da koca 60 saniyede 6 yapıp tarihe geçmiştir tahminimce. :) Şimdi gözler smaç yarışmasında.

4 Yorum Yapılmış:

MixBasket dedi ki...

Brown'un yerine bir sürü şutör adam var, ben bile daha çok sokardım :D

Sheed dedi ki...

brown'ın performansına yetişemedim.. pek de bi performans olmamış zaten.. lofton'ı da kaçırdım mesela, ondan daha fazlasını bekliyordum.. ben uyanana kadar elenmiş baba..

akıllara da antoine walker geliyor, böyle başarısızlıklar görünce.. ama onun üç sayı yarışmasına alınması cidden absürd bi karardı.. brown'ın şut stili çok da ters değil, ritmini bulamamıştır muhtemelen.. ama walker'ı almak, zaza enden'i almak gibi bi şeydir yani..

Erinc Atilla dedi ki...

brown zaten ard arda sut atan bir adam degil ki...ve de topla bir iki adim atmadan da sut atamiyor...en az bir iki adim surmesi gerekir topu...bu yuzden zaten sansi yok gibiydi...reha oz isinmalarda cok iyi sut atmisti...ondan bi supriz bekliyordum...favorum lofton idi, ama o da bekleneni veremedi...

mususi dedi ki...

Süre bitene kadar atma saçmalığına son verilmesi lazım. Attığı şuta bakmadan diğer topa uzanıyor, salla babam salla, Reha ilk iki istasyonda 1 tane sokunca içimden rezil olmasa bari diyordum ki -işin sırrını çözmüş!- neredeyse yarışmayı kazanacaktı. Neyi ölçüyorlar devam etmekle anlamıyorum.