27 Ocak 2009 Salı

Maccabi Ex-Cimbomlu Avında

Maccabi Tel-Aviv Dee Brown'dan sonra yine geçen sene sarı kırmızılı forma altında seyrettiğimiz Charles Gaines'i de kadrosuna kattı. Adı G.Saray Cafe Crown'un ilgilendiği uzun oyuncular listesinin en ön sırasında olan Gaines Euroleague & Eurochallenge arasında tercihini daha üst level olan Euroleague'den yana kullanmış belli. Gel gel Adeleke diyelim o zaman. Zaten G.Saray Cafe Crown için mantıklı olan da Adeleke veya onun tarzında bir uzun alınmasıydı. Milo'su olan bir takıma Gaines epeyce lüks kaçardı. Tıpkı Zizic'in kaçtığı gibi.

6 Yorum Yapılmış:

atakan dedi ki...

bencede fazla zaman geçmeden 1 tane tercih yapsınlar artık, bugun Virtus ile oynuyorlar, hadi bu maçı geçtik Gurovic filan oynabilecek ancak hafta sonu ligde deplasmanda Antalya'ya karşı baya bir eksik cıkacaklar yine o maç onlar için cok zor olacak bunca eksikle.

Ömer dedi ki...

Bunu benim soylemem yakisik almaz ve belki bana dusmez ama bu konuda biraz hassas oldugum icin fikrimi belirtmek istiyorum;
Turkce'ni bu kadar guzel ve doyurucu sekilde kullanildigi bir blogda, Ex demek yerine, Eski desek daha guzel olmaz mi? Basligi okuyunca bile icim ciz ediyor. Turkce'ye bu tur ekler getirilmesini sev[e]miyorum acikcasi.

Haddimi astiysam kusura bakilmasin.

saLsa dedi ki...

@ Ömer

Çok teşekkürler eleştirin için. Dediğin gibi Türkçe'yi maksimum düzeyde düzgün kullanmaya çalışıyorum ancak bazen İngilizce başlıklar da atıyorum malum. Burada hafif bir melezlik var dediğin gibi. Kullanılmayadabilirmiş. Bu seferlik böyle olsun bakalım.

Ama eleştirilerinizi yazmaktan hiç çekinmeyin, her zaman söylüyorum bunu. Haddimi aşmak falan aman babacım, duymamayayım. Burada biz bizeyiz. Ve gördüğünüz üzere hep burdayım. Her konuda eleştiriye açığım. Konuşuyoruz dertleşiyoruz işte.;)

Saygılar, sevgiler..

saLsa

ahmet dedi ki...

Bu arada Adeleke Alba ile anlaşmış.
http://www.euroleague.net/news/i/43128/180
kime elimizi atsak euroleague kısmetini açıyoruz
ziziç
gaines
adeleke

ultracarizma dedi ki...

britton'dan uzak dursalar bari

X dedi ki...

Çok ilginç bir gelişme yakında gerçekleşicek büyük ihtimalle.Yine Maccabi ve ex-Galatasaraylı olarak.