23 Ocak 2009 Cuma

Richie Fitch

Gerald Fitch'in ikinci Türkiye macerası oldukça şaşalı başladı. Adam ilk maçında -ilk yarısını sadece 1 sayıyla tamamladıydı- 29 sayıyla takımının galibiyetinde başrol oynadı, haftanın en iyi oyuncularından biri oldu ve son olarak da All-Star'dan sakatlığı nedeniyle affını isteyen Charles Smith'in yerine apar topar organizasyon kadrosuna katıldı. Kadrolardaki bir değişiklik de Daçka maçında sakatlanan ve 3 hafta sahalardan uzak kalacağı açıklanan Cüneyt Erden'in yerine dahil edilen Sinan Güler. Bu arada foto da TBF'den. Pek belli olmuyor değil mi? :)

18 Yorum Yapılmış:

MixBasket dedi ki...

Anıl, Hakan Köseoğlu ne yapmış bu hafta yahu öyle? Yazı bekliyorum senden.. Hatta senden ziyade,Karşıyakalı Can'dan...

cannksk dedi ki...

hakan'ın yüzünden 15 sayılık seri yedik fatih solak küfredip teknik almasa yeniliyorduk 8 tane top kaybı var yine. hoca gidene kadar çok büyük bir olay olmazsa ksk yazısı yazmak istemiyorum

cannksk dedi ki...

ayrıca bu 12 asist 10 asist falan okuyor da bişey sanıyorsunuz. alakası yok, adam pota altına giriyor topu havaya fırlatıyor bizim uzunlar tutarsa asist , rakip tutarsa top kaybı , potaya değerse missed shot

MixBasket dedi ki...

İyi de hocam bu adam her maç yapıyor bu kadar asist, ve gittiği diğer takımlarda da böyleydi. Madem hep aynı tür asist yapıyor, d,ğer takımlar niye önlem almıyor_ Ayrıca Hakan'ı oynatmasın KSK bakalım noluyor hücumda.. Bunları düşündünüz mü? Bu adamda yıllardan beri şeytan tüyü var.

Erinc Atilla dedi ki...

hakan'da olan seytan tuyu, onun hala TBL'de forma giymesidir...daha fazlasi degil...topu eline aldiktan sonra kafayi one egip potaya dogru depar atmak, zipalyip etrafa bakinip topu birisine atmak oyun kurucu'luk degildir...

her yerdeki yazilarimda yaziyorum ki hakan da okuyor biliyorum...ok, asist ozelligi one cikan bir oyuncudur...anlarim...ama insiyatif almasi cok daha onemlidir, eger ki kendisi bir iki adim daha buyuk olmak istiyorsa...yoksa kariyeri bu sekilde bitecek...

Serdar dedi ki...

iiDe çene var:) bu arada leon williamsla, kankisi fener maçından sora sırıtık sırıtık egsde oturup, yanlarındaki max.16 yaşlarındaki kızlara yazıolardı, miss match up olduğunu söledim lakin gayet yazmaya devam ettiler :)

cannksk dedi ki...

keşke gökper oynasa. müsait bir maçta video çekip hakan'ın asistleri göstereceğim sana sözüm olsun.

Adsız dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum, maç başına yaptığı min 5 ve üzeri top kaybının yanında 7-8 asistin hiç bir anlamı yok..

MixBasket dedi ki...

Can ben senin yorumun yanlış demiyorum. Kısmen yanlış. Bu adam senelerdir az çok aynı performansı ya da yakın performansı gösteriyor. Ben de izledim Hakan'ı canlı canlı bir çok kez. Tofaş forması ile. O sezon Tofaş takım olarak çok kötüydü ve TB2L'ye düşmüştü. O zaman bile 5-6 asist ortalaması vardı ve senin de söylediğin gibiydi asistleri.. Değişme yok yani. Ama Hakan'sız Karşıyaka çok sıkıntı çeker. Gökper genç, yetenekli ama tecrübesi yok, her maçı kaldıramaz

Adsız dedi ki...

antalyada oyunu mimse gore kurunca kaybetti buyuk ihtimal:))
lastigi patlamıs kamyon yav hakan.can cok haklı asistler konusunda.daha bir tane duzgun asistini gormedim desem yeridir.yani bilincli.neyse yav deveye boynun neden egri demsler nerem dogru ki demis o misal iste.macları seyredip istatistiklere bakınca hangisi dogru diyorum :)))

saLsa dedi ki...

Muhabbet dönmüş baya, biz de yazlım fikrimizi. Sonra gerekirse geniş bir yazı da yazarız.

Hakan Köseoğlu'nun basketbolunu sevmem, sevmiyorum, sevmeyeceğim de.. Şutu falan da yok denecek kadar az.. Maç kopup gidince şut atmak kolay.. Dün fark bilmem kaç iken her topu sallıyordu potaya.. Sonra maç kafa kafaya geldi, potaya bakmadı bir defa bile..

Guard öyle olmaz benim için.. Ama panoramada istatistiklere değer veriyoruz el mecbur.. Ve bu hafta Aliağa geri dönene kadar rakamsal olarak oldukça destek verdi takımına..

Sheed dedi ki...

heheh ben de maç yazısında hakan'ı şişirirken içim cız ediyordu anıl.. ama top kaybını da not geçtim hemen, onu yapmayan siteler de var çokça..

bu sene çok telekom maçı izleyemedim de, barış pek süre almıyor muhtemelen.. madem oynatmayacaksın, niye alıyorsun bu çocuğu ikide bir? sorarım sana e-sunt.. ben ksk taraftarı olsam çok küfrederdim kendisine.. gerçi şimdi de sebepler buluyorum, çok sorun değil ;)

8 dk. alıyormuş ortalama barış..

Erinc Atilla dedi ki...

sheed, bir komplonun parcasi gibi dusunuyorum ben telekom'u...

telekom'un ortaklari kim ?? araplar...hukumete yakin bir takim yani telekom...karsiyaka'nin siyasi durusunu da dusununce isin icinde buyuk oyunlar dondugunu dusunmekteyim...

80bin dolara anlastigimiz prowell'a 200bin dolar onerip, oynatmayacaklarini bildikleri halde transfer edip ted kolej'e hediye etmeleri...dogru duzugn sure vermeyeceklerini bildikleri asim'a 2 senelik sene basin 700bin tl para vermeleri...ayni sekilde baris'a 425bin tl para vermeleri...

sanki, karsiyaka'yi bilerek baltalamak adina yapilan hareketler...belki de ben paranoyagim...ama ya degilsem ??

Sheed dedi ki...

prowell olayı burada konuşulduğunda ben de paranoya gibi yaklaşmıştım açıkçası sizin yorumlarınıza.. ancak hadi asım'ın bi yere kadar rotasyonda yeri var da, barış'ın bu durumu ile birlikte puzzle da yavaş yavaş oturmaya başladı.. bilmiyorum o kadar büyük çaplı bi durum var mıdır, fakat böyle düşünmekte haklısın.. hatta işin içine hasharon maçı da katılıp, resim daha da büyütülebilir, ama hiç halim yok valla..

Adsız dedi ki...

ben burda hakan hakkında yapılan yorumları gercekten dehsetle okuyorum!!
hakan cekersenız takımdan ksk takımı potaya dahi gidemeyecek bir hal alır!! ancak kümeye oynar!!
bilinçli asist yapmıo demiş bikaç arkadas bilinçli asist nasıl oluyor cok merak etttim:):):)
asist yapacagını kıme nasıl yapacagını dusunerek yapılan penetre sonra mı oluor bilinçli asist:)
şutu olmayan bi guard ı hıcbırımız takımımızda ıstemeyebılırız! ama hakan ın suan için ksk ye verdiklerini inkar etmek bence nankörlük olur!!
nacizane fikrim sadece...

Adsız dedi ki...

bilincli asist demek mesela top attıgın adamı gorerek olabilir:DD
hakanın asisti soyle oluyor hakan halduru hulduru dalıyor sonra topu atıyor artık kim yakalarsa:DDD
istop gibi:))degisik bi tur tabii takdire sayan

MixBasket dedi ki...

Adsız dedi ki...
ben burda hakan hakkında yapılan yorumları gercekten dehsetle okuyorum!!
hakan cekersenız takımdan ksk takımı potaya dahi gidemeyecek bir hal alır!! ancak kümeye oynar!!
bilinçli asist yapmıo demiş bikaç arkadas bilinçli asist nasıl oluyor cok merak etttim:):):)
asist yapacagını kıme nasıl yapacagını dusunerek yapılan penetre sonra mı oluor bilinçli asist:)
şutu olmayan bi guard ı hıcbırımız takımımızda ıstemeyebılırız! ama hakan ın suan için ksk ye verdiklerini inkar etmek bence nankörlük olur!!
nacizane fikrim sadece...


Helal olsun hocam, benim de anlatmak istediğim buydu...

MixBasket dedi ki...

http://mixbasket.blogspot.com/2009/01/hakan-koseoglu-sorunsal-kymet-bilememek.html