24 Ocak 2009 Cumartesi

Smaç Yarışmasını Forte Aldı

'Eyyy James White, nerelerdesin? Duyuyorsan bir ses ver' dedirtir cinsten bir smaç yarışması oldu. Ibekwe, Forte, Sinan, Prowell ve Tufan'ın katıldığı ilk turu 143 puanla Sinan lider tamamladı. 140'ar puan alan Forte ve Prowell da finalin diğer isimleri oldular. Finalistlerin hepsi bol bol isabetsiz denemeler yapıp atmosferi soğuttular, içlerinde en iyisi ve en yüksek yüzdeyle smaç vuranı Jason Forte idi. Kötünün iyisi olarak da o kazandı. Daha 4 maçlık TBL'li olan Forte'nin sezona Genç Banvitliler formasıyla TB2L'de başladığını da hatırlatalım hemen.

5 Yorum Yapılmış:

Mesut Ulukök dedi ki...

White burada.. :)

http://ucsaniye.blogspot.com/2009/01/white-ne-yapyor.html

MixBasket dedi ki...

Bence Prowell haketmişti.

Sheed dedi ki...

zaten ödülü kutlama biçimiyle de, "genç banvitliler'e dönmek istemiyorum" mesajını verdi yönetime =P

prowell hayal aleminde yaşayan bi abimiz, imkansızı başarabileceğini düşündü sürekli.. optimizm güzeldir de fazlası gaz yapabiliyor..

Erinc Atilla dedi ki...

mac boyunca kim lan bu forte diye dusundum durdum...millet b takimina bile amerikali aliyor vay anasini bea...amma zengin bi ligimiz var...

mususi dedi ki...

Sinan 'white man can jump' dedi, ben oldukça beğendim, yalnız o slam nation neydi sokaktan mı toplamışlar bunları, bi hareketi on kere tekrar ettiler, yapamadılar..