19 Şubat 2009 Perşembe

21 Numara

BasketbolTürkiye oluşumundan silah arkadaşım Ahmet Melik Subaşı, bir süredir yeteri kadar vakit ayırmadığı bloguna artık bomba gibi bir geri dönüş yaptı. NBA bana biraz uzak olsa da, oradaki bilgisine hep güvenmişimdir Ahmet'in. 6. Adam'da ve MeltemTV'de de hep yanımdaydı kendisi. Blogunu tanıtmak boynumuzun borcudur, girmek, görmek, okumak isteyenler için ise linki şudur. Ekleyin derim sık kullanılanlara. Pişman olmazsınız.

8 Yorum Yapılmış:

hasanerdem dedi ki...

Hadi bakalım hayırlı olsun. Ekli zaten her daim sık kullanılanlarda. :) TBL senden, NBA Ahmet'ten :)

# 21 dedi ki...

Eyvallah Anıl'ım ; bu sevda bitmez :)

Çok teşekkürler tekrar ; salsabasket'e her gün olduğu gibi tıklayıp bir anda 21numara ibaresini görünce şaşırdım acaba kendi bloguma mı girdim diye :)

Oktay dedi ki...

basketbol aşığı iki kardeşime de başarılar dilerim.

Sheed dedi ki...

keşke küfür, hakaret içermeyen seviyeli yorumlar silinmese salt yazıdaki düşünceye muhalefet barındırıyor diye.. hadi silinir de, iletişim bilgilerim blogger profilimden kolaylıkla bulunabilecekken en azından bi açıklama yapılır.. ben de her bloga yorum yazma ihtiyacı hissetmiyorum en nihayetinde, oraya desteğimi gösterme amaçlı yapıyorum bunu.. ya da en fazla cehaletimi gidermek amaçlı, "c-bee kimdir efendim?" diye soruyorumdur..

bu nedenle(charlie v-felton postu) 21 numara bloguna kırgınım, belki sayın subaşı'nın umrunda değildir ama bu platformda lafı geçmişken bahsedeyim dedim..

yine de bunun dışında güzel bi blog.. varlığı hoşuma gidenlerden en azından..

saygılar..

# 21 dedi ki...

@ Sheed :

Öncelikle ilgin ve geri bildirimin için teşekkürler. Kimsenin kimsenin umrunda olup olmaması gibi bir şey söz konusu değil ; sadece nickname'den ibaret kimseler bile benim için çok değerli.

Bloga aylar sonra gele gele öyle tuhaf bir yorum gelince ne yalan söyleyeyim sinirlerim bozuldu. Kırk yılın bir başı vakit bulup bir şeyler karalıyorsunuz , hiç yorum gelmediği gibi gelince de hiç ummadığın şekilde geliyor , inan üzücü bir durum :) Geçen sene bu zamanlar hiç tanımadığımız kimselerden , duymadığımız isimlerden tebrik mailleri takdir mesajları gelirdi. O duruma az biraz aşina biri için kaldırılması güç bir durumdu ; bir nevi de kıvılcım etkisi yaptı aslında bende.

Şimdi her şeyi eskisine döndürmeyi , kendi özüme dönmeyi istiyorum. Blog da bu işin bir parçası. En kötü gününde bile o blogun bir ziyaretçisi olduğun için sana teşekkür ediyorum tekrar. Dilediğin gibi yorumlayabilirsin , dediğin gibi küfür ve hakaret içermediği sürece başımın üstünde yeri var ;)

Ben aktif bir yorum ortamı istiyorum , dolayısıyla gelen yorumların da dolu , en az post kadar doyurucu olmasını tercih ediyorum. Şimdi onca yazılıp çizilen şeydeki potansiyel malzemeye rağmen gele gele '' efendim böyle bir oyuncu lakabı yok '' falan gibi bir şey gelince insan düş kırıklığına uğruyor açıkçası. Her neyse ; umarım bundan sonra yorum-cuların da katılımıyla her iki blog da tam gaz yoluna devam eder.

Sheed dedi ki...

sondan başlayayım madem.. ne yazdığımı tam olarak hatırlamıyorum, sildiğin için de hiçbi zaman tam metne ulaşamayacağım muhtemelen.. ancak sadece "efendim böyle bir oyuncu lakabı yok" değildi içeriği.. ikinci paragrafta ramon sessions'ın söylediğinin aksine, michael redd'in sakatlığı sonrası back-up PG değil, starter SG olarak kullanıldığından bahsedip bikaç noktaya daha değinmiştim.. yorum sana tuhaf gelmiş, bu da bana tuhaf geliyor.. yapacak fazla bi şey yok..

lakap hususunda da, ben genelde blogları 'reader' üzerinden okuduğumdan fotolara ulaşamıyorum.. c-bee ifadesi geçtikten sonra postun herhangi bi yerinde bahsedilen ismin charlie villanueva olduğuna dair herhangi bi vurgu veyahut gönderme dahi yok.. halbuki postu bi charlie v resmiyle sunmuşsun, sonradan fark ettim.. mesela bana bi şekilde ulaşıp, blogun iletişim adresine falan "oyuncunun fotoğrafını kullandığım için ismini zikretmeye gerek duymamıştım" gibi açıklayıcı bi mail atabilirdin.. o zaman yorumu silmen beni bu kadar rahatsız etmezdi.. ha yine de benim doğrularıma çok uymazdı, saygısızlık olarak görürdüm, orası ayrı..

en azından bi geri dönüş beklemiştim yani, sense halen içerik olarak doyurucu olduğunu düşündüğüm o yorumu yok saymayı ve tarihin derinliklerine atmayı tercih etmişsin.. yazarken bunu ummuyordum açıkçası..

neyse, yazma heyecanını geri kazanman güzel.. başarılar dilerim ben de o vakit.. çok fazla uzatmaya gerek yok.. en azından anıl'ın yorum ekranında..

tekrardan saygılar..

capkin dedi ki...

Çok başarılı bir blog olacağı kesin..
NBA kulislerinde bir faremizde olsa belki Türkiye'deki borsası ordan sorulur..

# 21 dedi ki...

Sanırım haklısın dostum ; o kaybettiğim heves ve hırsın anlık bir bedeliydi belki de tahammülsüzlüğüm. Ancak hayatımda bir kere böyle bir şey yaptım açık söyleyeyim , ilk ve son olacaktır muhtemelen.

Saygı bizden.