22 Şubat 2009 Pazar

Beşiktaş'ta Kavga

Gece Haber1903'te gördüm de, Beşiktaş Cola Turka'nın Efes Pilsen'e yenildiği ve elendiği maçın sonrasında soyunma odasında sağlam bir kavga çıkmış. Hakan Demir, Adem Ören'e bağırmış ve oyuncusunu soyunma odasından kovmuş. Bunun üzerine kaptan Haluk Yıldırım hocasına çıkışmış ve 'Yeter artık, buradan birinin çıkması gerekiyorsa ben çıkarım' demiş. Hakan Demir de sinirli bir şekilde soyunma odasını terkedip gitmiş. Zaten maçtan sonra da basın toplantısını menajer Burak Bıyıktay düzenlemiş. İzmir'deyiz ama bu tip detayları yakalayamıyoruz tabii. Hayır benim anlamadığım takım bunca para sorununa rağmen ligde toparlayıp gayet iyi bir yere gelmişken, Efes'e normal bir şekilde yenilip elendi diye ne bu şiddet bu celal. Hakan Demir bağırığ çağıracağına alnından öpüversin bu çocukları. Hele ki bir de yerli oyunculara bağırıyor, en kötü zamanda bu adamlar çıkarmadı mı seni bataktan? İlginç oğlu ilginç valla.

7 Yorum Yapılmış:

dwayde dedi ki...

Hakan Demir'in yediği halt inanılmaz. Bu kupada da gördük ki Beşiktaş'ı buraya kadar getiren, ligde durumu kurtaran isimlerin sadece bir yada iki tanesi yabancı. Ödeme yapılmazken bile her daim oynamaya çalışan oyunculara bunun yapılması...

dejavu dedi ki...

Dünkü bayanlar maçında da Harper, Dabovic ve Hornbuckle oynamadı Beşiktaş Cola Turka'da.

Üçünün aynı anda sakatlanma ihtimali olmadığına göre para problemi bayanlara da sirayet etmiş durumda.

BaHa dedi ki...

Yazılanlar doğru maalesef. İçinde bulundukları mali krizden bu bağırdığı oyuncularla çıktı. Hele hele Haluğa yapılan patavatsızlıktan başka birşey değil. Haluğu 92-93 de ayrıldığı yuvasına bekliyoruz. Kolej onu herzaman bağrına basar.

Ömer dedi ki...

Hakan Demir'in yaptigi cok buyuk ayip. Kendisinin hic bir sekilde bu kulube yeterli oldugunu da dusunmuyorum. Umarim en kisa surede kendisi ile yollarimiz ayrilir. Gonlumdeki isim ise Ahmet Kandemir.

Mete Aktaş dedi ki...

Söylenenlerin doğru olduğunu sanmıyorum. Maçtan sonra bizzat soyunma odasının önündeydim ve Hakan Demir'in içeri girip dışarı çıkması maksimum 3 dk falandır. Bu süre zarfında da en ufak bir bağırış çağırış olmadı. Veya o süreçte Haluk dışarı falan çıkmadı. Hakan Demir'i basın toplantısına bekliyordum, soyunma odasından çıktığında üstünde montu vardı ve bişey demeden dışarı yöneldi. Ben belki sıkıntıdan bir sigara içecek falan diye düşünmüştüm ama anladım ki otobüse binmiş. O gelmeyince de Burak Bıyıktay'dan rica ettim o geldi toplantıya. Ha belki takımın içinde sorun vardır ayrı ama dediğim gibi Hakan Demir'in soyunma odasına girip çıkması maksimum 3-3.5 dk ve en ufak bir ses yükselmesi veya gerginliğe dair herhangi bir şey gelmedi. Her duyduğunuza inanmayın derim.

X dedi ki...

Duyduğum kadarıyla bayanlar yabancısız devam edicekmiş sezona.

BaHa dedi ki...

Mete Bey
3 dakikada Amerika Irağa girdi.
Sizinde söyledikleriniz sonuçta kendi yorumunuz. Nasıl oldu diyemiyorsanız olmadı da diyemessiniz. Umarım olmamıştır.
Önümüzdeki günlerde göreceğiz.
Salsa patlat bir Haluk Yıldırım röportajı :)