27 Şubat 2009 Cuma

Bora Hun Paçun

Bora Hun Paçun'dan haberi olan var mıydı? Ben demin öğrendim, Makedonya'nın Rabotnicki takımına kiralanmış. Hatta iki de maç oynamış. Çocuğun ağzına ettiler afedersiniz. Daçka'da ne güzel bulmuştu yerini, takır takır da oynuyordu. Aman EL elden gidiyor diye ne yapacaklarını şaşırdıkları dönemde Jones, Drobnjak, Hammonds derken Bora da kaynadı arada. Oynatmayacağını bile bile aldı Ataman onu. Hammonds gibi sadece EL için de alınmadığından lig kadrosuna da adını yazdırdılar. Haliyle Daçka'ya geri dönemiyor. Çocuğu kiralık olarak Makedonya'ya göndermişler. Yahu ne diye aldınız bu adamı o zaman Daçka'dan? Ne güzel oynuyordu ilk beş. Yoook, olur mu? Nasılsa Efes modeli gitti, yaşasın Ataman modeli.

Yaz oradan hanene 1 boş sene daha Bora.

4 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

bora ne kurbanı olduğunun çok farkında!!! o ilk gunden beri efesin çok yanlış strateji kurbanı oldu.ergin ataman tarafından efese alındı baktı kadroya alınmıcak yonetm tarafından hemen dizindeki sakatlığından ameliyat edildi. sonrada doktor kasap çıkınca tendonlarından sakatlandı. çok acı çekti bunun yuzunden. makedonyaya kendi gitmek istedi. burda kalıp oturmaktansa orda oynarım en azından dedi.!!!! tebrik ediorum ben ergin atamanı kardeşimin bole ağzına sıçtığı iiçin... teşekkürler ...

pclion dedi ki...

Bora benim beğendiğim bir oyuncu, inşallah toparlanır orda. Galatasaray'da görmek isterim kendisini, böyle yerli oyunculara ihtiyacımız var...

Adsız dedi ki...

bora zaten bi galatasaray hastası merak etme:) efeste altyapida fenerbahçeye karşı oynarken gs çoraplarıyla çıkıodu maça:):):):) ama gsye gelir mi transfer olur mu bilemem:)

HotSauce21 dedi ki...

ben borayı pek beğenmiorum açıkçası.pota altında oynayacak sertliği göremiorum kendisinde.uzun kolları ribaundlarda zaman zaman kendisine avantaj yaratsada pozisyon alma ve sırtı dönük oynama alışkanlıkları yeterli seviyede değil maalesef.atletik özelliklerinin de vasatın altında olduğunu düşündüğümden şutunu iyi seviyeye getirmeden bu daçka-efes arası gidip gelir en sonunda da nedim dal çakması bişey olur.uzun oyuncuların fundamentallerini zaman içerisinde geliştirip en ii dönemlerini 28+ yaş döneminde geçirdiğini düşünsekte boranın bi üst seviyeye geçebilme potansiyelini zayıf olarak görüyorum.