21 Şubat 2009 Cumartesi

Efes Pilsen: 68 - F.Bahçe Ülker: 60

Kırıldı bir kere seri ligde, arkası da kupada geldi. Ergin Ataman iyi çalışmış dersine, kısa ve net. Bir önceki günün iki kahramanı Mirsad & Giricek'i tamamen etkisiz hale getirdi. İki adamın ilk yarıda attıkları toplam sayı sadece 5. Galibiyetin şifresi de burada gizli zaten. Marques Green 13 sayıyla en skorer oluyorsa bir terslik var demektir zaten sarı lacivertliler adına. Hak etti Efes sonuna kadar. Çok iyi hücum etmediler belki ama iyi savunma yaptılar. Yarın Erdemir'i yenerek kupaya uzanmalarının benim için olma yüzdesi %99. Sürpriz beklemiyorum, he ama olsa sevinirim. Zira Erdemir epey sevdirdi bana kendini bu turnuvada. Velhasıl kelam, evlli evine köylü köyüne, hep beraber yarın maksimum 500 kişinin izleyeceği Erdemir-Efes finaline. :) Bugünün en çok üzüleni Teknosa oldu kesinlikle, en istemeyecekleri final oldu zira.

4 Yorum Yapılmış:

kasun67 dedi ki...

Salsa bu da sana kapak olsun... Siten iyi ama rengini cok belli ediyorsun. ama unutma efes adami dize getirir..

Adsız dedi ki...

ne o hiç derin analiz yapılmamış methiyeler düzülmemiş fb yenildi diye olabilir mi acaba?:D

saLsa dedi ki...

@Adsız

Kordon'da içiyoruz, kupanın hiçbir maçına detaylı analiz yazmadım, vaktim de yok zaten. Kafa resetliyorum İzmir'de. Kupanın resmi sitesinde karalıyorum daha detaylılarını.. Buraya da inceleri yazıyorum..

Sevgiler İzmir'den..

tozlu parkeler dedi ki...

Fenerbahçe yumuşak ve dirençsiz Telekom'a karşı ne kadar rahat bir galibiyet aldıysa, dirençli ve iyi savunmacı Efes'e karşı da o kadar kötü hücum edip zor sayı bulabildi.
Griçek'in dönüşü kuşkusuz sezon başından bu yana sert takımlara karşı hücumda şuursuzluk yaşayan Fenerbahçe için bu sorunu çözme konusunda önemli bir adım. Ama Griçek'le oynamaya alışmak zaman alıcak, hücumda sürekli ve çok top çeviren, topu paylaşan, en uygun şutu arayan takım Griçek'in bileğine güvenip, insiyatifi ona bırakmaya başlayınca iyice zorlanmaya başladı. Bir geçiş dönemi olsa gerek.
Efes'in ise geçen seneki kırılgan ve kazanmayı bilmeyen havası kaybolup öze dönüşü gerçekleşiyor gibi.