12 Şubat 2009 Perşembe

Fildişi Sahili

Günün sözü eskiden sağlam bir gece hayatı olan ama şimdi gerek yaş gerekse de maddi imkanlar nedeniyle biraz vites küçültmüş bir abimizden geldi. Ben yanlarına gittiğimde bunlar maç izliyorlardı, dakika da 80 civarıydı. 'Vayy naber baba?' dedim, gelen cevap şu oldu:

'Ne olsun be Anıl'ım, bildiğin gibi. Eskiden ada sahillerindeydik, bak şimdi Fildişi Sahili ile idare eder olduk'. :)

3 Yorum Yapılmış:

koray dedi ki...

Servet Drogbanın ayağını ne yapmış öyle ne krampon ne çorap bırakmış bu forvetlere bu kadar para verliyorda hak ediyolar yani düşünsene Servet gibi bir adamın bir maçta 40 kere üzerine geldiğini.

capkin dedi ki...

Ben hayatımda ilk defa krampon yırtan darbe gördüm..

cannksk dedi ki...

valla ben maçtaydım , sanki muson yağmuru vardı anasını satayım o kadar çile çektik devre arası çıktık