21 Şubat 2009 Cumartesi

Gelişim Koleji: 77 - İTÜ: 81

Yarı final maçlarına kaçmadan önce Gelişim-İTÜ maçını izleyelim dedik bir, maçın iknci çeyreğinde girdik içeri, dördüncü çeyrek başlarında da çıktık salondan. Biz çıkarken 12 sayıyla Gelişim Koleji öndeydi sonra nasıl olmuşsa dönmüş maç. Yuh dedim skoru görünce. Neyse burası beni çok ilgilendirmiyor da, maçta sahadaki basketbolu bırakıp izlenecek çok daha bomba şeyler vardı. Gelişim Koleji tribünlerinin yaş ortalaması 10 falan ama çıkardıkları ses ciddi derecede yüksek. Epeyce bir de bağırıyorlar. 'İbo bizi diskoya götür', 'İstanbul Teknik Anaokulu', 'Burası İzmir, İstanbul değil' tezahüratları epey keyifliydi. Bir avuç İTÜ taraftarının -ki yaş ortalamaları nereden baksan 20 civarı- onları ciddiye alıp muhabbeti neredeyse 'Oraya geliriz ananızı şöyle bir öperiz' havasına getirmelerini şaşırarak izledim. Hani çocukla çocuk olmanın sınırlarını tarumar ettiler desem yeridir. Bir de o Gelişim'li taraftarların -pardon taraftar adaylarının :)- birbirleriyle olan diyalogları da manyaktı. Arada bazıları var öne çıkan -geleceğin tribün liderleri- herkesi organize etmeye çalışıyorlar falan. Keyifliydi, güzel geldi kahvaltı üstüne. İTÜ'de David Lee Dixon var yabancı olarak, Selçuk Üniversitesi'nde falan da oynadıydı 2 sene önce. Anam ne şişmiş o herif öyle yav, kıçı bir yere gidiyor, başı ayrı bir yere gidiyor adamın. İbrahim Kutluay zaten sürekli hakemlerle dirsek temasında, üçüncü çeyrekte bir yerde önce teknik faul aldı, sonra hemen sonraki hücumda hücum faul aldı, kafayı sıyırdı hafif. Zaten biz çıktıktan sonra da 5 faul almış ama son çeyrekte 6 sayı falan atmış olmalı zira biz çıkarken yanlış hatırlamıyorsam 13 sayıdaydı. Keşke çıkmasaydık da görseydik şu maçın son çeyreğini merak ettim şimdi, ciddi şapşallık yapmış Gelişim Koleji oradan maçı verip. Hakemlerin -özellikle İbo'ya teknik+hücum faul çaldıkları için- değişme ihtimali yüksek olan özgüvenlerini de deneyimleyemedik böylece. Harun'u da ne zamandır görmemiştik güzel oldu izlemek, Gelişim'de Özcan Sürücü'yü beğendim, yazdım ismini bir kenara. Neyse ben Erdemir - G.Saray Cafe Crown maçına konsantre olayım en iyisi. Erdemir fena başlamadı maça, Hakan Demirel ve Erdal Bibo özellikle. Cimbom'da da Gurovic var bugün şu ana kadar sahnede. İlk çeyrek bitiyor birazdan.

Henüz Yorum Yapılmamış