18 Şubat 2009 Çarşamba

Graves İzmir'de Yok

G.Saray Cafe Crown bu kez ciddi bir sorunla karşı karşıya işte. Herkesin eksikliği kapanır ama Graves'in yeri biraz zor dolar. Hem savunmada hem hücumda takımının bir numaralı adamı oldu hep sezon başından beri. Ve şimdi sakatlığı nedeniyle İzmir'de oynanacak olan kupa maçlarında yok. Hatta belki Milo da oynayamayabilirmiş, ağrıları varmış.

6 Yorum Yapılmış:

capkin dedi ki...

Yarra Yering içme zamanı şimdi..

Adsız dedi ki...

hehe en sonunda gs yenilcek yenilcek diye diye bunu da sakatladın istediğin oldu .sevinmişsindir umarım..

saLsa dedi ki...

@Adsız

Espri mi yapıyorsun yoksa ciddi mi konuşuyorsun bilmiyorum ama G.Saray'ın önce Antalya deplasmanında sonra da Selçuk deplasmanında yenilmesini beklemek pek de abes bir durum değildi şahsen. Hele ki Antalya deplasmanı öncesinde benim şahsen hiç umudum yoktu. Ayrıca bunu bir taraftar olarak değil, tahmin yapan biri olarak yazıyorum ben. Yani oh GS yenilsin, bayram edeyim ben de gibi bir düşüncem yok. FB olmuş, GS olmuş, BJK olmuş pek eneterese etmiyor beni.

Kaldı ki Graves sevdiğim beğendiğim bir adam, en azından GS'de en beğendiğim adam. İzmir'e gidip onu izleyemeyecek olmak kötü bir olay benim için. Oynasa iyi olurdu. Sevinmeme bir gerek yok.

mususi dedi ki...

Benden tavsiye, adsız yorumları yayınlama, siteyi kirletiyor...blog u açtığından beri takip ediyorum, adsız diye her aklına geleni yazıyorlar, bi de onayın olmasa ne olur bilmiyorum...Alex röportajı ne oldu bu arada?

Adsız dedi ki...

evet ciddi konuşuyorum.blogun fb tandanslı olduğunu ve biraz fb yanlısı olduğunu düşünüyorum.bu benim kendi fikrim .graves e sevinecek halin yok tabi o şaka. ayrıca mususi mükemmel analiz ve yorumlarınla renk kattığın blogu kirlettiğim için kusura bakma.derin basketbol bilgine hayranım..

CaRtMaNtR dedi ki...

Genel olarak Galatasaray Sağlık kuruluna sevgiler yollamak lazım tüm spor dallarında en ufak sakatlığı olan en az 1 ay ortadan kayboluyor. Burhan Uslu dönemlerini hatırladıkça anlamıyorum bu durumu.