20 Şubat 2009 Cuma

G.Saray Cafe Crown: 92 - Antalya BŞB: 83

Fotoyu bizzat seçtim, Hüseyin bugün bunu epeyce bir yaptı. Hüseyin bugün aslında her bir şeyi yaptı. G.Saray Cafe Crown Graves'siz de kazandı. Milo da yoktu hem de. Ama Antalya BŞB karşısında sadece ilk yarıda bir iki kez geriye düştüler onun dışında hep forse eden taraf oldular. Hüseyin zaten insan falan değil, kariyerinin en zirve günlerinde bile ben onu böyle hatırlamıyorum. Antalya BŞB ise dağınık, savruk. Bir düzen var gibi görünse de yok aslında. Altar abi lig maçında bir araba üçlük yiyerek yenildiği sarı kırmızılılara 11 tanesi ilk yarıda olmak üzere tam 15 üçlük yiyerek (yani yine bir araba üçlük yiyerek) boyun eğiyorsa ciddi ciddi bir problem var demektir. Pres görünümlü, bol açıklı şeyin karşılığı savunma ise Antalya taraflarında, biz bırakıp gidelim bu işi. Gurovic'in 3 adet fast-break'i hiç etmesini de atlamayalım.

2 Yorum Yapılmış:

Doğuş dedi ki...

ya abi gs'nin bu üçlüklerine diyecek hiçbirşey yok hakikaten. Altar hoca sinir kirizleri geçirdi zaten maçta, özellikle ilk yarıda. Cücü'nün o attığı üçlük neydi ya orta sahadan, inanılmazdı. Bu arada Gs bu kadar yavaş tempoda 92 sayıyı ancak bu kadar yüksek yüzdeli üçlük atarak bulabilirdi, yoksa sayı yedikten sonra top çıkarıyoruz 4 kişi hala bizim yarı sahada top karşı sahaya geçip oyun kurulana kadar 14-15 saniye kalıyor nerdeyse. Antalya son periyotta yorulmasa, Gs biraz durulmuştu hücumda ancak onlarda çok yoruldu ve yakalayamadılar. İyi galibiyet oldu Graves'siz, Cücü ve Hüseyin'e saygı sevgi :)

ultracarizma dedi ki...

galatasarayım kura şansına devam ediyor.
yarı finalde;
erdemir-galatasaray
fenerbahçe-efes pilsen eşleşti.