23 Şubat 2009 Pazartesi

Hakan Demir Gitti

Hedefi şampiyonluk olarak göstermişti Hakan Demir sezon başında. Epey pembe bir hedefti ama sonuçta bu oyunun kuralı da buydu. Gelip de hedef Play-Off diyemezdi ya, öyle olduğunu bildiği halde. Para krizi, oyuncuların onu sevmemesi ve en son olarak da soyunma odasındaki kavga -ki doğruymuş, öğrendim- ipini çekti Hakan Demir'in. İstifa etmiş, yönetim de hayır dememiş. Yola Yağızer Uluğ ile devam edilebilirmiş. Takıma pozitif bir etki yapacağı kesin bu hamlenin. Sonuçta takımda seveni yoktu Hakan hocanın desem abartmış olmayacağımdan eminim.

5 Yorum Yapılmış:

Ercan Erguzel dedi ki...

Yagizer Ulug'un ilk maci bir derbi, Fenerbahce Ulker

Enteresan bir tesadüf: İlk yarıda Beşiktaş'ın Galatasaray'ı yendiği maçta da bençte Yağızer Hoca vardı, Hakan Demir cezalı idi.

Bu maçı Beşiktaş alırsa Yağızer Uluğ, 1. lig kariyerine sıkı bir derbi performansı ile başlamış olacak.

dwayde dedi ki...

Haberi aldığımda derste olmama karşın yüksek sesle "Oh be" çektim. Sezon başında söylediği sözler yüzünden bile antipati duyulacak bir insandı... Yağızer Uluğ'a başarılar diliyorum...

MixBasket dedi ki...

Anıl yazı başlığı ve resim arasındaki bağ süper olmuş. 10 numarasın yine.. :)

Hakan Demir'e gelince ben hiç mi hiç sevmem kendisini. Bence hayırlı oldu Beşiktaş'a. Beşiktaş taraftarı takımlarından en azından playoff bekliyor, zaten bu işi başarabilirlerse bu kadroyla gidebildikleri en iyi yere gitmiş olacaklar.

ozan kesimgil dedi ki...

besiktas'ta isler hicbir zaman normal işlemez. bir tavşan çıkar şapkadan son dakikada. bekleyelim derim. öyle koç istifa ettikten sonra yardımcı koçla devam etmek falan daha kurumsal kulüplerin işi. beşiktaş ise tam tersi uygulamalarla tanınıyor maalesef :)

tarski dedi ki...

altyapi'dan beri hakan demir'in oyunculari tarafindan pek sevilmedigini duyuyordum. halbuki kendisi bana gore hic de fena bir antrenor degil. yazik kendi kariyeri icin. tabii yagizer abi'nin bas antrenor olmasina(eger degismezse) cok sevindim. kendisi abartisiz 10 numara bir insandir. besiktas gibi abuk sabuk yonetilen bir klupte bile basarili olacagina inaniyorum.